Nieuw aanbod van La Première
Vanaf 31/08 exclusief aanbod in Matin Première in een context van sterke content
Vanaf september zomert het nog verder op La Première met twee nieuwe, interessante sponsoring-aanbiedingen. De belofte? Adverteerders kunnen profiteren van een ochtendshow met hoge luistercijfers door zo dicht mogelijk betrokken te zijn met de gevarieerde programmering van de zender.
De start van het nieuwe mediaseizoen in september gaat gepaard met twee nieuwe, exclusieve aanbiedingen in de ochtendshow van La Première.
La Première is de Franstalige Belgische radio bij uitstek op het gebied van informatie en cultuur, met een open mindset en nieuwsgierige instelling.
Matin Première brengt ons het laatste nieuws uit de Belgische en internationale politiek, economie, cultuur en sport. François Heureux en zijn vaste rubriekgasten geven verschillende standpunten over de informatie in ruime zin. Een opgewekt begin van de dag, ruim voorzien van inspirerende momenten.
Exclusieve aanbiedingen 'Morning Routine' & 'Micro Capsules »
De ochtend-primetime, van 6u tot 9u, is een uurschijf met hoge luistercijfers, minder reclame, en een context van sterke content. Twee unieke sponsoringaanbiedingen geven adverteerders de kans om te profiteren van een opmerkelijke visibility of 'hoorbaarheid'.
Morning Routine
Het sponsormerk wordt gelinkt aan de redactionele content van Matin Première.
Micro Capsules
Dagelijkse, tailormade sequenties rond context die door de adverteerder wordt gekozen en door de zender wordt goedgekeurd: milieu, mobiliteit, financiën, technologie, innovatie, lifestyle,…
La Première, l’Esprit clair !