RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

19.07.2021

Nieuw formaat voor Tarmac

Het urban & digital medium van de RTBF lanceert een nieuw 'Tarmac Music'-formaat

Nieuw formaat voor Tarmac

Tarmac Music, al bekend om zijn video's met Belgische of internationale artiesten in een kleurrijke, veelzijdige studio, lanceert voor de start van het nieuwe seizoen een nieuw formaat. Met product placement en/of integrated communication biedt RMB adverteerders de mogelijkheid hun merk te linken aan deze nieuwe reeks clips op YouTube en Instagram.  

Een nieuw concept en nieuw decor voor een nog rijkere 'pop'-ervaring: dat is wat het nieuwe 'Tarmac Music'-formaat te bieden heeft.  

 

Al goed bekende artiesten, begeleid door een band, worden gefilmd in urban of eerder cosy locaties (night shop, living room, enz).

 

Tussen september en december 2021 worden acht video's uitgezonden, i.e. twee clips per maand. Ze zijn te zien op het YouTube-kanaal en het Instagram-account (IGTVs en stories) van Tarmac, het RTBF-medium dat mikt op de geconnecteerde jeugd.

 

RMB stelde een aanbod samen om adverteerders de kans te geven hun naam te linken aan dit nieuwe voorstel van Tarmac. Let wel op: de opname van de clips begint al in augustus!

 

De details van het aanbod vindt u hier.

 

Interesse? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be