RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

27.07.2021

Nieuwkomer bij MarCom

Arnaud Gillemon kwam op 5 juli het Business Marketing-team versterken

Nieuwkomer bij MarCom

Nadat Nadège Deroeck onlangs overstapte naar VIBE, RMB's Data & Insights afdeling, moest in ons Business Marketing-team een vacature worden ingevuld. Arnaud Gillemon, afgestudeerd aan de hogeschool EPHEC, kwam op 5 juli het team versterken. Maak kennis met deze rustige jongeman die een gezonde nieuwsgierigheid en ambitie aan de dag legt, en gefascineerd is door reclame en media…

In 2020 behaalde Arnaud zijn bachelor marketing aan de hogeschool EPHEC. Hij zette zijn eerste stappen in de beroepswereld als Assistant Contract Manager bij Econocom, een Europese groep gespecialiseerd in de digitale transformatie van bedrijven.

 

Arnaud die een passie heeft voor marketing én bovendien gefascineerd is door de mediasector, zag in RMB's aanbod een kans om zich professioneel te ontwikkelen en tegelijk zijn belangrijkste ambities na te streven.

 

Op 5 juli ging Arnaud Gillemon in de MarCom-afdeling - onder leiding van Sandrine Penninckx - dan ook aan de slag als Business Marketing Expert, onder toezicht van Charlotte de Mahieu. Arnaud zal - net als zijn naaste collega's - de Account Managers inspireren met de nodige informatie en ideeën om klanten van RMB te begeleiden in het opzetten van hun reclamecampagnes.

Arnaud licht toe: “De reclamesector is vrij complex, met een eigen jargon en specifieke kenmerken. Mijn belangrijkste uitdaging in het MarCom-team zal vooral zijn om de complexiteit van het vak te begrijpen en te assimileren. Op termijn wil ik een steun zijn voor iedereen en mijn team nieuwe pistes kunnen voorstellen, om het nog completer en essentiëler te maken".

Arnaud is niet enkel gefascineerd door de ontwikkeling van de media, hij is zich ook zeer bewust van hun invloed op ons dagelijkse leven: "Ik ben erg nieuwsgierig van aard, vandaar mijn affiniteit voor marketing en alles wat met de promotie van een product of dienst te maken heeft. De reclame- en mediawereld fascineert mij omdat die nooit uitgeput raakt. Bovendien vind ik dat de evolutie van de media een impact heeft op onze samenleving. Ik zou mijn steentje willen bijdragen om het gebruik van de media lonend te maken voor iedereen".

Het verheugt ons dat Arnaud al snel ontdekte dat RMB zijn medewerkers wil laten groeien: "Ik kon meteen aanknopen bij de ethiek en de structuur van het bedrijf. Ik wilde immers aan de slag gaan in een onderneming op mensenmaat, waar ik niet zomaar een nummer ben. Voor mij was het belangrijk aan te voelen dat ik werkelijk een meerwaarde zou kunnen bieden aan het team dat ik ging versterken, en dat ik elke dag zou kunnen bijleren en bijdragen. Wat me aantrok tot RMB is de kans om er belangrijke personen te ontmoeten, er te kunnen leren en helpen en er bovendien mijn nieuwsgierigheid de vrije loop te laten."

 

Volgens ons is dit het begin van een lange en rijke samenwerking tussen Arnaud en RMB.