RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

11.08.2021

Studio Foot is er weer!

Studio Foot & La Tribune coveren het nieuwe Belgische voetbalseizoen

Studio Foot is er weer!

Het nieuwe seizoen van de Belgische voetbalcompetitie (Jupiler Pro League) begon op 23 juli. Voor de liefhebbers zijn Studio Foot en La Tribune, gepresenteerd door gepassioneerde experten, de niet te missen tv-programma's van de RTBF. Voor de periode augustus-december 2021 is een geoptimaliseerd sponsoringaanbod met digitale en audio-tegenprestaties beschikbaar.

 

Studio Foot ontleedt dag na dag het hele Belgische voetbalkampioenschap (ook Jupiler Pro League genoemd), met de beste videomomenten, directe reacties en commentaar van echte voetbalexperten. Het magazine verschijnt drie keer per week op La Une, op vrijdag, zaterdag en zondag. Voor wedstrijden die tijdens de week worden gespeeld, zendt Tipik een speciale editie uit op woensdag of donderdag.

 

Naast Studio Foot blikt La Tribune, uitgezonden op maandagavond op Tipik, terug op de belangrijkste momenten van de laatste competitiedagen. Benjamin Deceuninck, omringd door voetbaldeskundigen (spelers, trainers…) en ervaren sportjournalisten, geeft een heldere en grondige analyse. Hét programma om inzicht te krijgen in de keuze van de trainers, de tactiek van het spel, de beslissingen van de scheidsrechters, enz.

 

Studio Foot en La Tribune kan men (her)bekijken op Auvio, en op rtbf.be/sport wordt ruime aandacht besteed aan de Jupiler Pro League.

 

De programma's Viva sport (alle live evenementen en alle sportdisciplines) en Complètement Foot (1e radiotalkshow rond Belgisch voetbal op zondagavond) op VivaCité vullen de uitzendingen van de Jupiler Pro League aan.

 

Wat sponsoring betreft, stelde RMB een cross aanbod samen dat de drie RTBF-media omvat: TV (billboards en trailers), Digital (instream video rolls) en Radio (billboards en trailers). Een onovertroffen aanbod om zeer gericht een mannelijke doelgroep te bereiken die gehecht is aan de geconsumeerde content!