RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

18.08.2021

LN24 verjaardagsaanbieding

RMB viert de 2e verjaardag van LN24 met een bijzondere promotieaanbieding

LN24 verjaardagsaanbieding

Op 2 september 2021 bestaat LN24 twee jaar. Om de verjaardag van zijn mediapartner te vieren, lanceert RMB een bijzondere promotieaanbieding: een pack tv-spots met gegarandeerde GRP, tegen een zeer voordelige prijs. Meer informatie over deze aanbieding en de troeven van LN24 vindt u hieronder.

 

Op maandag 02 september 2019 om 20u00 gaven de oprichters van LN24, waaronder Joan Condijts en Martin Buxant, het startschot voor de eerste uitzending, live vanuit het Europees Parlement. Twee jaar later is de 1e Belgische 24/7 zender in zijn opzet geslaagd: zowel wat televisie als het web betreft heeft het merk LN24 zich een weg gebaand in het Franstalige medialandschap.

 

De flexibele en mobiele teams van LN24 produceren en leveren minimaal 8 uur aan nieuws per dag. Dat is het ruimste en meest complete aanbod van het zuiden van het land!

 

LN24 onderscheidt zich ook door zijn DNA. Politiek, nationale en internationale actualiteit, economie, maatschappij, gezondheid, cultuur… Voor elk thema geldt dezelfde ambitie: de onderwerpen openlijk en gedurfd behandelen, maar de tijd nemen om te checken, analyseren, duiden en bespreken. 

 

Om de 2e verjaardag van zijn mediapartner samen met de klanten te vieren, lanceert RMB een bijzondere promotieaanbieding: een pack tv-spots voor 2.000€ (nettoprijs basis 30 sec.) te reserveren voor campagnes uitgezonden in september.

 

De voordelen van deze aanbieding? Bestemd voor elk type adverteerder (nationaal of direct), een zeer aantrekkelijke degressieve korting op het basistarief en een gegarandeerd aantal GRP's voor de doelgroep van LN24 (met indicatie voor 3 andere doelgroepen) :

 

  • 5,0 GRP voor 25-54 SG 1 tot 4
  • 5,0 GRP voor VVA 18-54 SG 1 tot 4
  • 5,5 GRP voor VVA + kids
  • 4,0 GRP voor VVA 18-54 jaar

 

 

 

Wat televisie betreft volgt LN24 sinds zijn lancering in september 2019 een zeer positieve trend. Bij de referentiedoelgroep van 25-54-jarigen SG1-4, groeide de zender in 2021 met 118% in marktaandeel vs. 2020 (Bron: Audimetrie South, Jan-Apr 2021 vs Jan-Dec 2020, Mon-Sun, Total Day, TTVSHR%, live).

 

Naast de contentkwaliteit heeft de evolutie van het bereik ongetwijfeld bijgedragen tot de erkenning van LN24 die op de AMMA Awards 2021 de prijs van 'Best Media Brand of The Year' in de wacht sleepte.

 

Maar LN24 heeft nog meer troeven: