RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

29.09.2021

T&R-team breidt verder uit

Speciale 'nieuwe start' voor Virginie Cavadini die op 1 september begon bij RMB

T&R-team breidt verder uit

De onlangs aan het IHECS afgestudeerde Virginie Cavadini beleefde haar 'nieuw begin' bij RMB. Virginie kwam op 1 september het Trading & Revenue-team versterken als 'Campaign Expert'. Maak kennis met deze jonge vrouw die zichzelf omschrijft als 'een reclamekind'.

 

RMB hecht veel belang aan de diversiteit en complementariteit van zijn teams! Daarom bieden we jong gediplomeerden zo graag een eerste baan en de kans om - in samenwerking met onze experts - zich verder te ontplooien. De uitwisseling tussen beiden heeft een stimulerend effect.

 

Met dit doel voor ogen verwelkomde RMB Virginie Cavadini die het Trading & Revenue-team komt versterken als 'Campaign Expert'.

 

Virginie volgde aan het IHECS eerst een bacheloropleiding toegepaste communicatie en vervolgens een masteropleiding reclame en commerciële communicatie. In juni dit jaar behaalde ze haar diploma.

 

Jong, maar met ervaring! Tijdens haar eerste drie studiejaren nam Virginie een studentenjob aan bij Dentsu Aegis als Junior Audience Trader. Vervolgens liep ze haar eindstage bij LN24 in de afdeling Marketing & Communicatie. Na deze stage van vier maanden bleef ze als jobstudente nog drie maanden extra aan de slag bij onze mediapartner als marketing-, sales- en communicatieassistente.

 

Virginie was altijd al gefascineerd door reclame, communicatie en media. Ze is dan ook niet de enige in haar familie die in deze sector actief is: "Al heel jong noemden ze me een 'reclamekind' omdat ik zoveel advertenties en spots uit mijn hoofd kende. Ik groeide dan ook op in een omgeving waar ik mijn vader en recenter mijn schoonzus-journaliste over 'het vak' hoorde praten".

 

Voor Virginie is RMB een uitstekende springplank in het centrum van alle reclameactiviteiten: "RMB is een pijler van het Franstalige Belgische medialandschap. Het is bovendien een menselijk, gastvrij bedrijf met een uitstekende reputatie. De regie-ervaring spreekt me enorm aan, omdat ze me helpt veel meer over de reclamesector te begrijpen".

 

Virginie is er helemaal klaar voor om de uitdaging van Campaign Expert aan te gaan: "Op dit ogenblik is mijn belangrijkste challenge de taal en de noties van het vak te beheersen. Daarna moet ik de klanten leren kennen en wil ik ze zo goed mogelijk vooruithelpen… Dat maakt de job zo dynamisch en interessant!".

 

Een mooi verhaal van betrokkenheid! En laat 'engagement' nu net één van de hoofdwaarden van onze regie zijn. Na amper een maand bij ons te zijn, is Virginie al een echte RMBër geworden, zoveel is zeker!