RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

17.11.2021

ATV: special offer!

Profiteer tot 15 december 2021 van onze speciale ‘Addressable TV’-aanbieding

ATV: special offer!

Om de start van 2022 en twee jaar Addressable TV in het zuiden van het land te vieren lanceert RMB een speciale ATV-aanbieding. Voor elke campagne die vóór 15 december is geboekt en in januari 2022 wordt uitgezonden, kunnen nationale adverteerders profiteren van een netto-CPM van 80€ en een korting van 40% op de settingkosten.

 

 

Zoals bekend opende RMB, na het tekenen van een akkoord met Proximus in 2019, de deur naar Addressable TV Advertising in het zuiden van het land.

 

Door zijn voorsprong als baanbrekende Franstalige regie te benutten, ontwikkelde RMB een onovertroffen expertise in de toepassing van deze nieuwe reclameoplossing, mogelijk gemaakt dankzij de door Proximus ontwikkelde technologie:

 

  • RMB creëerde een interne ATV-afdeling die als taak heeft de briefing van de klanten te challengen, om hen de doelgroep voor te stellen die het beste strookt met hun communicatiedoelstellingen. Deze afdeling staat ook in voor de booking, follow-up en reporting van de campagnes.

 

  • De use cases, die de effectiviteit van ATV aantonen (met name wat betreft delivery, bereik en conversie), volgden elkaar sinds de start van de eerste campagnes in 2020 al snel op.

 

  • VIBE, het Data & Insights-team van RMB, ontwikkelde een rapporteringstool op maat om Addressable TV-campagnes te analyseren. Het doel: de klanten benchmarks geven en de adverteerders begeleiden in de opmaak van hun ATV-plannen.

 

  • Er zijn steeds meer creatieve reclameformules die Addressable TV combineren met andere media (bv.: ‘Green Lovers’-aanbod OLV + ATV, Medi-Market campagne ATV + Paper Mail, enz.).

 

  • RMB heeft het aanbod zenders waarop ATV mogelijk is, onlangs uitgebreid. Sinds oktober 2021 werden de zenders AB3 et ABXPLORE namelijk toegevoegd aan deze inventaris die aanvankelijk enkel uit RTBF-zenders bestond. Door de komst van de twee zenders van de Mediawan Group kon het potentiële bereik van de ATV-campagnes, geboekt via RMB, nog worden versterkt. Deze ‘potential reach’ is de hoogste van het zuiden van het land!

 

Kortom, de dynamiek die twee jaar geleden op gang kwam, is nog lang niet uitgeblust! Om de start van 2022 en de 2e verjaardag van Addressable TV in het zuidelijke landsgedeelte te vieren, pakt RMB uit met een eciale aanbieding.  

 

Voor elke ATV-campagne geboekt vóór 15/12/2021 en uitgezonden tussen 1 en 31 januari 2022,

 

  • bedraagt de netto-CPM 80€ (i.e. een korting van 11%) ongeacht het aantal geselecteerde targetingcriteria,
  • en bedragen de settingkosten 750€ (i.e. een korting van 40% op de gewoonlijke kosten).

 

Deze aanbieding is geldig voor alle nationale adverteerders, vertegenwoordigd door hun mediabureau of bediend door de BU Direct van RMB.

 

Interesse? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be