RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

18.11.2021

Nieuwe Adops bij RMB

Op 20 oktober verwelkomde RMB Antoine Kahn in de T&R-afdeling

Nieuwe Adops bij RMB

Met twee diploma’s (EPHEC & IHECS) op zak en na verschillende marketing- en communicatiestages ging Antoine Kahn op 20 oktober als ‘Yield & Ad Operations Expert’ aan de slag bij de Trading & Revenue-afdeling van RMB. Maak kennis met deze 26-jarige jonge man, bescheiden van aard maar met een enorm gevoel voor humor… 

 

Antoine Kahn behaalde eerst een bachelor’s degree in marketing aan de EPHEC. Daarna studeerde hij verder aan het IHECS om een master’s degree in eventmanagement te verwerven.

 

Tijdens zijn opleiding liep Antoine verschillende marketing- en communicatiestages: onder meer in het MIMA (museum voor actuele kunst en 2.0-cultuur), het communicatieubureau MEDIA CONSEIL en het bedrijf Picsoo waar hij als ‘Digital Content Creator’ instond voor de social media. Hij maakte zo kennis met de dynamiek van een bedrijfsorganisatie en kon meewerken aan de logistieke activiteiten en evenementen van de ondernemingen waar hij stage liep.

 

Op 20 oktober kwam Antoine als Yield & Ad Operations Expert het team versterken van de Trading & Revenue-afdeling, onder leiding van Aurélie Clément. Onder supervisie van Jennifer Therage (Head of Inventory) staat Antoine samen met zijn collega Fang Liu in voor het optimaliseren van de inventarissen op alle onlineplatformen van RMB, door digitale campagnes op te zetten en te monitoren.

 

Antoine stelt vooral de professionele ontwikkelingskansen op prijs die de media en reclame bieden: “De media- en reclamesector is een sector die een integrale visie vereist. Hoe groter de technische achtergrond, hoe interessanter de reflectie. Bovendien is deze sector voortdurend in beweging: je moet jezelf altijd vernieuwen, er is altijd een uitdaging en daar hou ik van!”

 

Het zijn RMB’s reputatie, waarden en aandacht voor de ontwikkeling van de medewerkers die Antoine hebben aangetrokken: Ik kende RMB van naam en hoorde erover praten tijdens mijn studies. Ik had ook het geluk om mensen te kennen bij de regie die er lovend over spraken. Ik wist dat RMB niet enkel een goede naam heeft, maar dat er ook een familiale sfeer heerst, met waarden die bij me passen. Bovendien was ik op zoek naar een bedrijf waar ik me professioneel zou kunnen ontplooien, zonder in te boeten aan persoonlijk welzijn”.

 

Antoine houdt van uitdagingen en is vastbesloten om ze aan te gaan: Aan de start van de race vertrekken met enkele tekorten, betekent niet dat je de eindstreep niet zal bereiken. Maar waar ik vooral naar streef is om de gestelde doelen te halen en misschien zelfs te overtreffen.”

  

Bravo Antoine, dàt is de winning spirit die we op prijs stellen bij RMB!