RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

09.05.2022

Volgende VIA-webinar op 24/05

Op 24 mei organiseren VIA & Screenforce het webinar The State of the Attention Econom

Volgende VIA-webinar op 24/05

Op 24 mei organiseren VIA en haar Nederlandse zusterorganisatie het webinar 'The State of the Attention Economy', over het meten van de aandacht voor reclame. Keynotesprekers op dit evenement zijn Karen Nelson-Field en Florian Passlick.

 

 

Aandacht is een belangrijk KPI in de evaluatie van reclame-effectiviteit. De attentiewaarde meten en vergelijken tussen de verschillende touchpoints kan de adverteerder helpen om zijn boodschap te finetunen en de juiste keuzes te maken.

 

Tijdens het webinar op 24 mei, georganiseerd door de tandem VIA/Screenforce, zal Karen Nelson-Field, professor of media innovation en oprichtster van het onderzoeksbureau Amplified Intelligence, uitleggen hoe merken aandacht kunnen toepassen om hun online reclame beter te meten en om hun digital ecosysteem beter in te richten.

 

Florian Passlick, Senior Research Consultant bij het onderzoeksbureau Eye Square, presenteert de resultaten van het 'Track the Success'-onderzoek dat het kijkgedrag meet in een natuurlijke thuissituatie.  

 

Als afsluiter van het webinar staat er een discussie op het programma met Michel van der Voort (Directeur Screenforce), Tim Van Doorslaer (VIA Belgium), Michael Willems (Director of Strategy & Planning Dentsu Benelux) en een grote adverteerder uit de Benelux.

 

Webinar

 

Datum: dinsdag 24 mei
Tijdstip: van 10u00 tot 11u00

Deelname is gratis.


Meer informatie over het webinar en de sprekers vindt u op de eventwebsite

Rechtstreeks inschrijven voor het webinar kan