RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

21.06.2022

RMB steunt MM & Azerion

RMB steunt de 2e editie van het FIFA B2B Tournament, georganiseerd door MM & Azerion

RMB steunt MM & Azerion

Media Marketing & Azerion organiseren van september tot november 2022 de 2e editie van het FIFA-toernooi op Playstation, speciaal voor de marcomsector. RMB is blij om dit initiatief, samen met enkele andere sponsors, voor het tweede jaar op rij te steunen!

 

RMB is de reclameregie van de RTBF, de omroep die in het zuiden van het land de mooiste van alle audiovisuele voetbalvitrines biedt. Voetbal spreekt RMB dus uiteraard aan! Ongeacht het moment of soort competitie! Daarom is onze regie opnieuw sponsor van het FIFA B2B toernooi dat Media Marketing organiseert.

 

Net als vorig jaar wordt het MM-toernooi georganiseerd voor professionals van de reclamesector. Het wordt 1-to-1 gespeeld op Playstation 4 door teams van telkens twee spelers. De competitie start op 12 september 2022 met de eerste wedstrijden van de kwalificatieronde en eindigt op 23 november. De datum van de finale valt samen met die van de eerste WK-wedstrijd van de Rode Duivels in Qatar tegen Canada.

 

 

Het FIFA B2B-toernooischema is gebaseerd op het principe van het WK 2022: 32 teams, verdeeld in 8 groepen van 4 teams, nemen het tegen elkaar op in de 1e ronde. De beste twee teams in elke groep spelen tegen elkaar in een 2e ronde tussen 7 en 11 november. De kwartfinales, halve finales en finale vinden plaats op 23 november tijdens een live, fysiek event. Na deze wedstrijd volgt de uitzending de langverwachte wedstrijd België-Canada op groot scherm!

 

Als sponsor zal RMB uiteraard ter plaatse aanwezig zijn, zowel om de finalisten van het FIFA-toernooi te steunen als om - op afstand maar krachtig - te supporteren voor onze Rode Duivels.

 

De kalender, het reglement en inschrijvingsformulier vindt u op https://efoot.mm.be/