RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

05.12.2017

RMB programmatic-aanbod

RMB presenteert zijn digitale audio- & videoaanbod via programmatic buying

RMB programmatic-aanbod

Programmatic buying of het automatisch verhandelen van online-advertentieruimte neemt een enorme vlucht.

 

Het digitale aanbod van RMB via programmatic buying is in 2017 dan ook fors uitgebreid, vooral wat online audio betreft. De regie vond het dus verstandig om voor haar klanten een beknopt overzicht te maken van de essentiële elementen van haar programmatic aanbod:

  • Welke audio- & videomerken van RMB zijn beschikbaar via programmatic buying?
  • Wat zijn de belangrijke laatste fasen en de te verwachten nieuwigheden?
  • Met welke platformen (SSP & DSP) werkt onze regie?
  • Hoeveel key performance indicators (KPI's) zijn er?

 

De presentatie die oorspronkelijk werd gemaakt voor de trading desks van de mediabureaus die RMB al aan het ontmoeten is, kan interessant zijn voor iedereen in het reclamevak die graag meer inzicht krijgt over programmatic buying.

 

Voor meer informatie of een afspraak kunt u contact opnemen met: