RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

18.08.2022

Drie nieuwe gezichten bij T&R

De T&R-afdeling verwelkomde in het tweede trimester 2022 drie nieuwe Campaign Experts

Drie nieuwe gezichten bij T&R

Ze heten Robert, Nèle en Ilinca… Onlangs versterkten ze de afdeling Trading & Revenue, het centrum van RMB's technische activiteiten en commerciële relaties met de mediabureaus. Maak kennis met deze nieuwe Campaign Experts die alle drie dezelfde passie hebben voor de mediaontwikkelingen…

 

RMB is een bedrijf dat graag een eerste baan biedt aan pas afgestudeerde young professionals met een passie voor de allernieuwste media en die bovendien snel kunnen integreren in de bestaande teams waar ze hun gloednieuwe kennis inzetten.

 

Conform deze filosofie verwelkomde de regie tussen april en mei 2022 drie jonge Campaign Experts om de T&R-afdeling - onder leiding van Aurélie Clément - te versterken: Robert Bocksruth en Nèle Loupe gingen aan de slag in het Direct Trading-team onder toezicht van Florence Sonet, en Ilinca Badescu begon bij het Agencies Trading-team, onder toezicht van Arnaud Peltyn.

 

Robert Bocksruth

 

Robert behaalde zijn bachelor's degree marketing aan de hogeschool Henallux in Namen en volgde daarna nog een opleiding communicatie aan de European Communication School in Brussel.

 

Na een eerste stage in een communicatiebureau in Luxemburg en een tweede stage in onze regie, is Robert sinds 4 april een echte RMBër geworden.

 

Robert is blij dat hij besliste om in een dynamische sector te werken:

 

"Media en reclame zijn voortdurend evoluerende sectoren die zich continu moeten aanpassen aan nieuwe technologieën en communicatievormen. Het vooruitzicht om een beroep uit te oefenen dat over 10 jaar niet meer hetzelfde zal zijn, vind ik bijzonder interessant".

 

Wat RMB betreft, ziet Robert er zich graag professioneel groeien. En daar zullen onze teams hem zeker bij helpen:

 

"Voor mijn stage bij RMB had ik al enigszins een idee van hoe een reclameregie functioneerde, maar ik wist niet dat er zo veel verschillende beroepen samen aan te pas komen. Ik was ook behoorlijk onder de indruk van de flexibiliteit van het bedrijf dat zijn werknemers graag de kans biedt om - wanneer de gelegenheid zich voordoet - van de ene naar de andere functie over te stappen. Daaruit blijkt dat ze groot vertrouwen hebben in hun medewerkers".

 

Ook jij bedankt Robert voor jouw vertrouwen en inzet! Het avontuur is nog maar net begonnen…

 

Nèle Loupe

 

Nèle studeerde aan het IHECS waar ze twee diploma's behaalde: een bachelor's degree communicatie gericht op reclame en een master's degree Event Management.

 

Net als Robert maakte Nèle haar professioneel debuut via RMB. Ze begon er als Sales Support om onze Account Managers te helpen bij hun klantenrelaties en nam vervolgens deel aan de Celebrity Marketing activiteiten van F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB. Sinds 2 mei maakt Nèle definitief deel uit van het RMB-team, en wel dat van de T&R-afdeling.

 

Nèle voelt zich aangetrokken tot de communicatie- en reclamewereld omdat ze de perspectieven maar ook het relationele aspect zo interessant vindt:

 

"Ik houd van de menselijke kant van de mediasector, je leert er elke dag bij … Het is een wereld die continu evolueert en veel deuren opent".

 

Ook de projecten, de warme en constructieve contacten bij RMB spreken Nèle aan:

 

"De collega's. De goede verstandhouding. De familiale sfeer maar tegelijk ook de focus op de doelstellingen van het bedrijf. Ik voel dat er respect is voor elke medewerker en dat iedereen samen gemotiveerd is. Ik kan de verschillende projecten en de nieuwe dagelijkse doelstellingen bijzonder waarderen".

 

Wel Nèle, we zijn het helemaal eens met jouw ideeën: laten we er samen vorm aan geven!  

 

Ilinca Badescu

 

Net als Nèle studeerde Ilinca af aan het IHECS. Na een bachelor 's degree Toegepaste Communicatie behaalde ze er ook een master's degree Reclame en Commerciële Communicatie.

 

Tijdens haar laatste masterjaar liep Ilinca stage bij Ogilvy Social Lab waar ze zich als account executive voornamelijk bezighield met projectmanagement. Maar het was RMB die haar op 19 april haar eerste echte professionele ervaring aanbood!

 

Ilinca is gepassioneerd door de media- en reclamesector waarin continu nieuwe communicatievormen verschijnen, maar waarin ook de traditionele kanalen sterk evolueren:

 

"De media- en reclamesector is een ecosysteem dat zichzelf kan vernieuwen en zich aanpassen aan een steeds veranderende wereld. Reclame op sociale media, digital advertising, de mogelijkheid om mensen te targeten op basis van hun leeftijd, hun smaak, hun interesses en hun geografische locatie, ... Al deze nieuwe manieren van adverteren zijn heel snel opgedoken. Dit arsenaal aan nieuwe zenders had de pioniers van de commerciële communicatie (TV, Radio, Pers) kunnen overspoelen, maar integendeel, de traditionele media hebben ingehaakt op de nieuwe kanalen, ze hebben zichzelf geïnnoveerd en opnieuw uitgevonden…”.

 

Dat RMB Ilinca wist aan te trekken, heeft alles te maken met de mediadiversiteit van onze regie. Ilinca is dan wel een digital native, ze is ook fan van tv en radio:

 

"Wat me aantrok bij RMB is dat het een multimediale regie is. Ik vond het erg interessant om in direct contact te werken met de traditionele kanalen die ik dagelijks consumeer! Het kunnen plannen van reclame op de zenders van onze mediapartners geeft me vandaag bijzonder veel voldoening als ik tv kijk of naar de radio luister."

 

Ook een goede werkomgeving is een must voor Ilinca:

 

"Iets dat ik tijdens mijn zoektocht naar een baan zeer belangrijk vond, was dat ik een werkplaats zou vinden waar een gezonde sfeer heerst en waar ik me in mijn werk kan ontplooien. Al vanaf de eerste interviews heb ik die positieve sfeer aangevoeld bij RMB. De collega's zijn zeer menselijk en mijn team van Campaign Experts staat altijd klaar om te helpen".

 

Ilinca houdt van interactie en wij, wij houden van haar klantgerichte visie!