RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

19.08.2022

RMB-data in de spotlights

Kwaliteitsdata beschikbaar op alle platformen en in alle formaten!

RMB-data in de spotlights

RMB is een niet te negeren speler op datagebied op de Belgische reclamemarkt. Eerst en vooral omdat de geëxploiteerde data bij RMB van ongeëvenaarde kwaliteit zijn. Vervolgens omdat de omvang en de specifieke kenmerken van de inventaris van de regie garant staan voor performante campagnes. En ten slotte omdat er enorm veel targetingmogelijkheden en -oplossingen beschikbaar zijn. Een aanbod dat u absoluut moet (her)ontdekken!

 

RMB exploiteert data op alle platformen en in alle digitale formaten: online video en audio, display en Addressable TV. Het data-aanbod van RMB is - ongeacht de netwerkkeuze - gebaseerd op een uitgebreide inventaris die een optimaal aantal contacten met de beoogde doelgroep garandeert.

 

We geven ook nog eens mee dat RMB en bpost samen campagnes aanbieden waarbij Addressable TV met Paper Mail gecombineerd worden. De bedoeling hiervan is om het effect van de merkcommunicatie te versterken, door identieke targetingsegmenten in verschillende omgevingen te gebruiken.

 

De belangrijkste troeven van de RBM-data zijn onder andere:

  • Verschillende, zeer betrouwbare bronnen: mediapartners (RTBF/Auvio), technische partners (Proximus, bpost, enzovoort) en zorgvuldig geselecteerde 'curated partners'.

  • Zeer kwalitatieve data, verzameld met respect voor de privacy (GDPR) vanuit een premium omgeving.

  • Data-activering in hoogwaardige, merkveilige contexten met hoge viewability.

  • Een ruim assortiment targetingoplossingen: socio-demografisch, interessegebieden, semantiek, trefwoorden, persona's, URL-adressen, enzovoort.

  • Een uiterst rijk aanbod van segmenten (honderden segmenten) om de doelgroepen met grote precisie te bereiken.

  • Een cookieless contextual targeting tool.

  • Onboarding of data matching CRM-oplossingen met data van de adverteerder.

  • Toegang tot data via programmatic of traditional media buying.

  • Toegewijde teams - het marketingteam (VIBE: Valuable Insights Boost Efficiency) en salesteam - om de klanten te begeleiden bij hun keuze voor datagebruik.

  • Enzovoort

 

Naast het aanbieden van goed geoliede campagnes zet RMB zich ook in om tailormade oplossingen te bedenken die inspelen op de specifieke behoeften van de adverteerders.

 

Graag meer info? Inspiratie nodig? Raadpleeg dan zeker de bijgevoegde presentatie met onder andere een beschrijving van de momenteel beschikbare datasegmenten en een indicatie van de nodige budgetten.

 

 

Geïnteresseerd om de RMB-data uit te proberen tijdens uw volgende reclamecampagnes? Neem dan contact op met uw gebruikelijke contactpersoon of met, Digital Expert bij RMB (l.mallet@rmb.be).