RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

14.09.2022

Elk recept heeft zijn verhaal

De grote uitdaging voor DELA: positief communiceren over een delicaat onderwerp.

Elk recept heeft zijn verhaal

Samen staan we sterker! F.L.A.S.H. , het creatieve teal van RMB, en Roularta sloegen de handen ineen om een probleem van adverteerder DELA aan te pakken. Deze samenwerking resulteerde in een unieke en originele campagne.

 

 

Op 12 september ging een unieke en originele campagne voor DELA van start. De actie wordt in november afgerond met de publicatie van recepten in het magazine 'Femmes d’aujourd’hui'. Een toekomstige case? Ongetwijfeld! RMB en zijn creatieve team F.L.A.S.H. spelen een centrale rol in dit unieke voorstel om de 35-64-jarigen, kerndoelgroep van de adverteerder, te bereiken. 

 

De campagne werd op maandag 12 september gelanceerd met een wedstrijd op de website van Vivacité: de deelnemers worden uitgenodigd een familierecept te delen met bijbehorend verhaal.  

 

Candice Kother zal op 17 september de wedstrijd aankondigen in het programma 'En Cuisine' en dan ook haar eigen recept delen. Het recept van zes, door een jury geselecteerde, winnaars wordt gepubliceerd in een nummer van 'Femmes d’Aujourd’hui'. 

 

Verder wordt de actie ook aangekondigd via trailers en vermeldingen in 'En Cuisine'.

 

Nog een originele oplossing 'made in RMB' waarover we u aan het einde van de actie nog meer zullen vertellen.