RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.01.2018

The Voice breaks: top!

'The Voice'-reclameblokken genereren betere performances én een betere CGRP!

The Voice breaks: top!

Seizoen 7 van The Voice Belgique begon dinsdag 9 januari op La Une. De eerste cijfers zijn uitstekend: 448.714 kijkers, 8 gekozen talenten, 3 charmante nieuwe coaches, 3 krachtige reclameblokken en 1 topmarktaandeel. Als dat geen geslaagde start is!

 

Vrouwen 18-54 en jongeren blijven het beroemde muziekprogramma verkiezen boven de andere tv-programma's op dinsdagavond: dit levert een mooi leadership op, met name bij de 15-34-jarigen, met 27% marktaandeel. Ook bij de 4+ is The Voice Belgique het programma dat het grootste deel van het tv-bereik opeist: 24.6% marktaandeel voor live viewing en 27.6% voor live+VOSDAL .

The Voice is uiteraard synoniem met mooie commerciële kansen. Vergeleken met vorig jaar genereren de VOA, VOB en VOC-reclameblokken stijgende bereikcijfers en een dalende CGRP: een uitstekende manier om het nieuwe seizoen te beginnen!

 

 

Mis zeker volgende dinsdagavond niet om samen met ons dit fantastische The Voice-avontuur voort te zetten.

Meer informatie vindt u elke woensdagochtend via de app 'RMB Insights'