Samen geschiedenis schrijven
Er is heel wat beweging in de BU Content & Creativity
De teams van Dimitri Lemmens verwelkomen vijf nieuwe medewerkers om in te spelen op het toenemende succes van het powerduo: de BU Content&Creativity en het daaraan verbonden content agency Slice.
Slice blies eerder dit jaar zijn eerste kaarsje uit. Het team van dit content agency is echter niet van plan op zijn lauweren te rusten. Maar wat doet Slice precies? Dimitri Lemmens, director Content & Creativity licht toe: "We positioneren ons niet als Influencer marketing- of PR-agency. We zijn een content agency dat de geschiedenis, de fundamenten en waarden van RMB integreert, maar staan los van zijn ecosysteem en partners." En met ruim één jaar op de teller mag Slice zeker tevreden zijn: geconfronteerd met adverteerders die steeds veeleisender worden, op zoek naar creativiteit en doeltreffendheid, slaagde het content agency erin - dankzij effectieve en zeer doelgerichte oplossingen - uitstekende resultaten te behalen. Met de uitbreiding van zijn team herbevestigt Slice zijn vastberadenheid om de klanten een nog completere service te bieden, met steeds gedurfdere en opvallender creatieve ideeën.
Vijf verschillende profielen versterken het team:
Hedwige Bertrand – Content & Creativity Expert
Met drie jaar ervaring in een reclameregie ging Hedwige Bertrand aan de slag in de BU Content. Creatief en vol energie laat ze, samen met een immer geïnspireerd team, haar verbeelding de vrije loop in diverse innovatieve projecten.
Jonathan Cerneels – Content & Creativity Manager
Jonathan Cerneels, die acht jaar strategy director was bij Your Agency, versterkt het Slice-team nu als Creative Strategist. Zijn ruime ervaring zal hij inzetten om de impact van de oplossingen voor klanten van RMB en Slice nog te vergroten.
Léa Toussaint – Content & Creativity Support
Léa Toussaint is net afgestudeerd en ging na een geslaagde stage meteen aan de slag bij het Content & Creativity-team. De nieuwsgierige en creatieve Léa werkt mee aan verschillende projecten en draagt bij tot een enthousiaste sfeer in het team.
Raphaël Dumont – Business Developer Slice
Met zeven jaar ervaring als General Manager van VICE Belgium, komt Raphaël Dumont nu het Slice-team versterken.
Onmiddellijk na zijn vertrek bij VICE richtte hij zijn eigen consultingbedrijf Details op, maar al snel daarna ging hij aan de slag bij Slice, waar hij zijn expertise ten volle wil benutten voor content creation. Als Business Developer kan hij - zowel strategisch als operationeel - een visie en impact ontwikkelen, om van Slice een onmisbare speler te maken in de creatie van reclamecontent.
Il s’agit finalement d’un partenariat tout naturel puisque Raphaël connaissait déjà fort bien la maison RMB pour y avoir travaillé pendant 3 ans en tant qu’account digital.
Gaethan Dehoux – Régisseur Slice
Gaethan Dehoux, ancien musicien de tournée, est désormais responsable technique des studios Slice. Il veille à ce que chaque projet artistique devienne réalité, tout en maintenant une approche fluide et axée sur le contenu qualitatif.
Voilà donc un bon coup de boost pour l’équipe de « Content&Creativity » qui compte dorénavant 11 passionnés travaillant sous la houlette de Dimitri Lemmens. Une très bonne nouvelle pour les clients, qui peuvent s’attendre à un service toujours plus audacieux, complet et innovant. Pas de doute, cette équipe va faire résonner à la perfection le positionnement « Move Ahead » de RMB !