18-04-2016

Antipode & Sud Radio in regie

RMB breidt Radio-aanbod uit.

RMB gaat er prat op u te kunnen melden dat de regie zijn commerciële radio-aanbod uitbreidt met twee nieuwe provinciale radio's: Sud Radio en Antipode.

Vanaf 1 mei zullen deze extra media het al zeer omvangrijke en sterkste aanbod in de markt nog aanvullen.

De reclamemarkt beschikt voortaan dus over een verhoogd advertisingpotentieel dat bestaat uit Sud Radio en Radio Antipode. Door beide radio's te combineren met DH Radio creëert RMB het nieuwe package 'DH Sud', waarmee de regie zijn prestaties in Henegouwen (Sud Radio) en Waals-Brabant (Antipode) versterkt.

Het verheugt ons te kunnen melden dat dit verbond - van drie belangrijke spelers in het regionale Franstalige radiolandschap - ook besloot samen te werken op het gebied van editorial content en promopartnerships.

Deze drie radio's - allemaal 'Music & News' zenders - zijn onmisbare partners in hun streek, die kunnen bogen op een jarenlange jaren ervaring en een ruime regionale dekking.

Ze staan dicht bij de luisteraar en onderhouden deze verbondenheid dankzij een lokale gehechtheid en een sterke aanwezigheid op het terrein. Ze worden nu al erkend als dé radiozenders in hun stad en streek. Een 'DNA' dat RMB al vele jaren in stand houdt, voornamelijk met de RTBF-radio's.

Hun regionale gehechtheid, hun band met de luisteraars en hun multidisciplinariteit zorgen ervoor dat ze een leiderspositie behouden in hun streek en een brede, optimale doelgroep bereiken. Een pluspunt dat de impact van de reclamecampagnes van onze adverteerders zeker ten goede zal komen.

Het verheugt RMB om - door Sud Radio en Radio Antipode commercieel te koppelen aan de vijf radiozenders van RTBF, het NRJ-net en DH Radio - zijn klanten een nog ruimer aanbod te kunnen aanreiken.

Ook de RTBF-zenders, het NRJ-net en DH Radio zijn blij met de komst van de nieuwe partners.

Hebt u nog vragen over dit bericht? Neem dan contact op met Yves Gérard op 02/730.44.11