08-11-2017

Nieuwe website voor RMB

Nieuwe geoptimaliseerde website voor RMB

Op 9 november lanceert RMB zijn nieuwe website. Zowel qua vorm als inhoud kreeg de site een complete make-over met rijkere content, meer leesgemak en veel illustraties.

De volledig vernieuwde 'rmb.be' besteedt bijzondere aandacht aan foto's en video's. Zoeken kan voortaan een stuk sneller en doeltreffender. Dankzij het responsive design is de user interface nu ook optimaal afgestemd op mobiel gebruik.

Het klassieke menu (merken in regie, commercieel aanbod, research, enz.) wordt aangevuld met nieuwe rubrieken: uitvoerige voorstelling van RMB, aandacht voor het laatste nieuws, voorbeelden van de creatieve catalogus, rubriek reclameformaten, enz.

De leesbaarheid van de teksten is ook bijgewerkt: korte titels, kopjes en blikvangers geven snel de essentie van de informatie weer. Last but not least positioneert RMB zijn website nu als een reëel contactpunt met de regie: de bezoekers kunnen overal rechtstreeks een vraag stellen aan het salesteam.

Met deze nieuwe website biedt RMB content aan die relevant is voor de hele reclamemarkt: adverteerders, potentiële klanten, media- of reclamebureaus en iedereen die op de hoogte wil blijven van de activiteiten van de regie.

Voor de ontwikkeling van de nieuwe website werkte RMB samen met het bureau The Manifest. Structuur brengen in de enorme hoeveelheid informatie en de navigatie en content afstemmen op de uitgebreide doelgroep vormden de grootste uitdaging. The Manifest verzorgt ook de lanceringscampagne van de nieuwe website.