11-02-2019

Aurélie Clément, T&R Director

Een en ander verandert bij RMB! Aurélie Clément besloot een nieuwe uitdaging aan te gaan en de leiding over te nemen van de afdeling 'Trading & Revenue', de tweede commerciële pijler van het bedrijf. Ze neemt de fakkel over van Massimo Papa die acht jaar lang deze functie uitoefende.

Aurélie Clément sloot zich in 2008 aan bij de grote RMB-familie als 'Account manager TV' in de commerciële afdeling, om vervolgens het 'Trading & Revenue'-team te versterken als 'Client Service Manager'.

Sinds het bedrijf enkele maanden geleden werd gereorganiseerd, kreeg deze afdeling een meer commerciële functie en werd Aurélie benoemd tot 'Head of Trading', een van de pijlers van de huidige structuur. Ze is er hoofdzakelijk verantwoordelijk voor begeleiden van de teams die instaan voor de nationale en rechtstreekse klanten, en voor de ontwikkeling van de functie 'Platform Expert'.

Sinds 1 februari 2019 maakt Aurélie deel uit van het directiecomité in de rol van 'Trading & Revenue Director'.

Massimo Papa (adjunct-algemeendirecteur) blijft verantwoordelijk voor de digitale transformatie van het bedrijf en superviseert voortaan de afdelingen 'Sales' (Gregory Vandenschrick), 'Trading & Revenue' (Aurélie Clément) en 'Technology'.

Met deze aanpak wil de regie nog meer samenhang creëren in haar acties die inspelen op de noden van de markt. Het is de bedoeling om haar klanten en media/partners in regie via een versterkt front dichter bij elkaar te brengen. Tegelijk zal RMB ook de meest adequate producten en diensten blijven aanbieden.

Yves Gérard (algemeen directeur) die de zakenrelaties en de concurrentiepositie van de regie nauwlettend blijft volgen, legt zich voortaan toe op de ontwikkeling van het bedrijf. Zodoende superviseert hij de afdelingen 'Development & Partnership' (Catherine Servaes) en 'Marketing & Communication' (Sandrine Penninckx), en ook de begeleiding en bezieling van de huidige en toekomstige RMB-filialen.

Aurélie Clément wil graag zo snel mogelijk de nieuwe professionele uitdaging aangaan: "Van de vele uitdagingen die de afdeling en ons vak in het algemeen bieden, zal ik me prioritair toespitsen op de ontwikkeling van onze klantenservice en een vlottere toegang tot de RMB-inventarissen. Daarbij blijf ik ook aandacht besteden aan het behouden en creëren van waarde voor onze mediapartners. Het is een uitdaging met verschillende aspecten: human interest, strategie, technologie en (gezond) zakelijk inzicht! Ik ben blij dat ik lid word van het directiecomité van RMB en deel hun dynamisme en strategische visie".

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Yves Gérard, algemeen directeur: (y.gerard@rmb.be) of Massimo Papa, adjunct-algemeendirecteur: (m.papa@rmb.be).