Wie zijn wij?

RMB, bedenker van crossmediale oplossingen

INNOVEREN, INSPIREREN, VEROVEREN, ENGAGEMENT.

Deze vier waarden geven aan wie we zijn en vertalen de doelstellingen die we koste wat het kost willen bereiken.

INNOVEREN

roept expertise, meesterschap, anticiperingsvermogen, vindingrijkheid en creativiteit op.

Of het nu gaat om het beheer van onze media, organisatie, tools of studies, we richten ons altijd op de toekomst en de komende trends. We koppelen originaliteit en moderniteit aan knowhow en techniek.

INSPIREREN

verwijst naar samenhang, zin voor ethiek, uitwisseling, teamspirit en burgerzin.

Door middel van onze lange ervaring, onze grondige kennis van de vertegenwoordigde merken, ons diepgaand inzicht in de reclamemarkt en haar uitdagingen, en onze regelmatige analyse van de media-evolutie, helpen we de adverteerders en hun mediabureaus om een doeltreffende campagne op te zetten. We delen onze kennis door de klant centraal te plaatsen in ons denken en doen, door hem een luisterend oor te bieden en samen met hem de ideale aanpak te bedenken.

VEROVEREN

heeft te maken met nieuwsgierigheid, openheid en 'fighting spirit'.

We willen constant onze grenzen verleggen. 'Het goed doen' volstaat niet voor ons. We willen steeds verder gaan, waarde toevoegen en 'remarkable' resultaten behalen.

ENGAGEMENT

is een must om de drie vorige waarden met succes te kunnen toepassen.

De competentie en inzet van onze medewerkers vormen onze meerwaarde.