Spreek slecht- of niet-geïnformeerde jongeren aan en maak uw merk bekend bij deze doelgroep!
Bent u op zoek naar reclamepartners die zowel betrouwbaar als innovatief zijn? RMB en Slice sleepten op de AMMA 2024 drie prestigieuze prijzen in de wacht. Deze onderscheidingen tonen aan dat onze regie in staat is om de reclamesector te veranderen en tegelijk duurzaamheid centraal te stellen in haar acties en uw campagnes.
In de categorie 'Media Sustainable Development Award' werd RMB bekroond met GOLD voor zijn duurzame initiatieven die het reclamelandschap transformeren. RMB stelt duurzaamheid centraal in haar bedrijfsvoering en voor u, milieubewuste adverteerders, is deze onderscheiding een garantie voor kwaliteit en betrokkenheid.
Voor de 'Media Research of the Year' behaalden RMB en Var samen SILVER voor de North-South Credibility Study’, een onderzoek dat meer inzicht biedt in de culturele verschillen - tussen het noorden en het zuiden van het land - wat betreft de perceptie van de geloofwaardigheid van duurzaamheids-radioreclamecampagnes. Een waardevolle troef om uw publiek beter te begrijpen en uw communicatiestrategieën aan te passen.
Slice, het content agency verbonden aan RMB, onderscheidde zich ook met een GOLD award in de categorie ‘Best Use of Native & Content’ voor de ‘Flutadvies-campagne van Keytrade Bank.
Als u een jong publiek op een authentieke en impactvolle manier wilt boeien, is deze campagne een perfect voorbeeld van hoe creatieve, doelgroepspecifieke content wonderen kan verrichten. Door brand content, humor en op social media afgestemde video's te combineren, slaagde het project erin om met een directe stijl en informele tone-of-voice de aandacht van jongvolwassenen te trekken.
De campagne - met de Belgische comédienne Serine Ayari als centrale figuur - vond veel weerklank bij de doelgroep, niet enkel dankzij de video's die op maat van de adverteerder werden gemaakt, maar ook dankzij de twee stand-upshows in de Kings of Comedy Club in Brussel. Zowel de views die de video's opleverden als de impressies gegenereerd door de stories die Serine voor/na de Kings of Comedy Club-shows postte, scoorden indrukwekkend hoog.
Spreek slecht- of niet-geïnformeerde jongeren aan en maak uw merk bekend bij deze doelgroep!