RMB en Slice winnen drie AMMA's

Bent u op zoek naar reclamepartners die zowel betrouwbaar als innovatief zijn? RMB en Slice sleepten op de AMMA 2024 drie prestigieuze prijzen in de wacht. Deze onderscheidingen tonen aan dat onze regie in staat is om de reclamesector te veranderen en tegelijk duurzaamheid centraal te stellen in haar acties en uw campagnes.

duurzaamheid duurzame media

GOLD & SILVER voor RMB

In de categorie 'Media Sustainable Development Award' werd RMB bekroond met GOLD voor zijn duurzame initiatieven die het reclamelandschap transformeren. RMB stelt duurzaamheid centraal in haar bedrijfsvoering en voor u, milieubewuste adverteerders, is deze onderscheiding een garantie voor kwaliteit en betrokkenheid.

Voor de 'Media Research of the Year' behaalden RMB en Var samen SILVER voor de North-South Credibility Study’, een onderzoek dat meer inzicht biedt in de culturele verschillen  - tussen het noorden en het zuiden van het land - wat betreft de perceptie van de geloofwaardigheid van duurzaamheids-radioreclamecampagnes. Een waardevolle troef om uw publiek beter te begrijpen en uw communicatiestrategieën aan te passen.

Contenus associés

meer zien