‘Nonantes Minutes’: RMB & Napoleon presenteren voetbalpodcast helemaal bedacht door SLICE
Napoleon Sports & Casino wilde zich op een innoverende en betrokken manier tot sportfans richten. RMB en zijn afdeling SLICE die aan een reeks specifieke podcasts rond de actualiteit van Belgisch voetbal werkten, stelden het idee voor aan de adverteerder. Die was er meteen weg van. Tot de sterke punten van het project dat ‘Nonante Minutes’ gedoopt werd, behoren de experts en presentatoren die vertrouwd zijn met streamingtechnieken, bekende gasten die hun meningen delen en de crossplatformuitzending via audio en video.
Heel trots zijn RMB en zijn SLICE-team dat in maart de deuren van zijn studio’s opende op dit project. Omdat ze vaststelde dat het format nog niet bestond op onze markt, werkte onze regie aan de creatie en de productie van een podcastreeks rond de actualiteit van Belgisch voetbal. Toen het project voorgesteld werd aan Napoleon Sports & Casino, overtuigde het de adverteerder meteen door zijn originaliteit en zijn vermogen in te spelen op de communicatiedoelstellingen van het bedrijf.
Het project dat ‘Nonante Minutes’ gedoopt werd, illustreert perfect de ambities van RMB inzake VERKENNING en INNOVATIE, twee van de drie voornaamste strategische pijlers van de regie.
Op 15/05/2023 waren enkel nog maar de drie eerste afleveringen van ‘Nonantes Minutes’ afgewerkt en uitgezonden. Samen haalden ze tot dusver al bijna 50.000 views op YouTube.
Discover the case