Nieuwigheden
-
Rapportering & onderzoek
WC 2022 : Clap de fin
22.12.2022Retour sur les performances du dispositif de la RTBF pour cette 22ème Coupe du monde
-
Rapportering & onderzoek
Premier bilan de cette WC 2022
07.12.2022Un premier tour qui aura marqué par ses audiences et par ses surprises sur le terrain
-
Cim Radio
CIM RAM 2022/05-08
20.10.2022RMB détient la moitié du potentiel de l’offre radio achetable au sud du pays !
Filter onze studies per rubriek
-
Consommation du podcast
28.01.2021Quelques insights à propos de la consommation des podcasts en Belgique selon MXtend
-
De belgitude, geen fabeltje!
04.11.2020Volgens MXtend toont 79% van de bevolking interesse in 'Belgische' mediacontent.
-
MediaXtend-cijfers (Rapporten)
03.11.2020Belangrijkste MediaXtend-resultaten voor 102 doelgroepen: gratis via Power BI
-
MediaXtend-insights (PPT)
03.11.2020Consumptie van de grote 'content'-media en evolutie sinds 2016 (Powerpoint)
-
MediaXperience-typologie
23.02.2017MediaXperience verdeelt de Belgische mediaconsumenten in 5 categorieën
-
Multitasking & 2nd sreen
06.09.2016MediaXperience analyseert de media-activiteiten die men parallel uitvoert
-
Nieuws & mediaverbruik
08.08.2016Aanslagen Parijs 2015: de impact van een ernstig voorval op de mediaconsumptie
-
MediaXperience-cijfers
05.07.2016De resultaten van MediaXperience voor 11 verschillende doelgroepen
-
MediaXperience-insights
19.05.2016De media gemeten op alle platformen en devices (Powerpoint)
-
Sponsoring formats
23.07.2015De waardering van sponsoring formats op internet en rond tv-programma's
-
Preroll-effectiviteit
23.04.2014Digitude evalueert de impact van digitale videoreclame volgens uitzendcontext
-
Impact van sponsoring
08.11.2012Perceptie van sponsoring door de consument en meting van de effectiviteit