Ontdek onze inzichten
-
Of het nu gaat om eigen studies, de exploitatie van CIM-studies of externe studies, de analyse van data, bereikcijfers of consumentengedrag… de MarCom-afdeling van RMB heeft op de Belgische reclamemarkt altijd al bijgedragen aan een betere marketingkennis van de media en de doelgroepen die deze media consumeren.
Vindt u, net als wij, dat ook cijfers en metrics bronnen van inspiratie en exploratie zijn? Ontdek dan zeker de artikels op deze pagina rond 'research' in al zijn aspecten.
Think ahead.
-
Research
Greenwashing et vigilance
24.03.2025Communiquez clairement vos actions écologiques/durables et anticipez la loi de 2026
-
Research
Update du baromètre gaming
18.03.2025Le marché du gaming en Belgique : un secteur évolutif
-
Research
Automatiseren met Open Garden
10.03.2025Ontdek hoe Open Garden adverteerders verbindt via reclame-interoperabiliteit
-
Research
Greenlight: heel nieuwe studie
27.11.2024Greenlight evalueert het gevaar van greenwashing in tv-, radio en OOH-reclame
-
Research
Greenwashing: stand van zaken
18.11.2024Duurzaamheidscommunicatie & risico op greenwashing: quid de Belgische reclamemarkt?
-
Research
Content boomt
24.10.2024Meer kansen voor merken
-
Research
RTBF: een topzomer!
13.09.2024De grote sportevenementen genereerden piekende kijkcijfers
-
Research
OS Parijs: gouden kijkcijfers!
27.08.2024TV- en Auviokijkers waren helemaal in de ban van de Olympische Spelen in Parijs 2024
-
Research
Miljoenen kijkers voor het EK
02.08.2024Op tv en Auvio brengt Euro 2024 milrassemble des millions de francophones sur la RTBF
-
Research
Tour 2024: kijkerstrouw stijgt
01.08.2024Ronde van Frankrijk 2024: het publiek bevestigt opnieuw zijn passie voor de fiets
-
Research
Podcast, nieuw eldorado?
27.06.2024Podcasting maakt nu integraal deel uit van het Belgische audiolandschap
-
Research
CIM RAM 2024/01-04
19.06.20241.5 million d'auditeurs quotidiens pour l'offre RMB !
-
Research
Gaming is booming
29.05.2024Wereldwijd en ook bij ons boeken videogames en e-sport razendsnel vooruitgang.