Ontdek onze inzichten
-
Of het nu gaat om eigen studies, de exploitatie van CIM-studies of externe studies, de analyse van data, bereikcijfers of consumentengedrag… de MarCom-afdeling van RMB heeft op de Belgische reclamemarkt altijd al bijgedragen aan een betere marketingkennis van de media en de doelgroepen die deze media consumeren.
Vindt u, net als wij, dat ook cijfers en metrics bronnen van inspiratie en exploratie zijn? Ontdek dan zeker de artikels op deze pagina rond 'research' in al zijn aspecten.
Think ahead.
-
Research
RTBF : un été de haut niveau !
13.09.2024Les grands rendez-vous sportifs ont conduit les niveaux d’audience vers des sommets
-
Research
OS Parijs: gouden kijkcijfers!
27.08.2024TV- en Auviokijkers waren helemaal in de ban van de Olympische Spelen in Parijs 2024
-
Research
Millions de viewers à l’Euro
02.08.2024En TV et sur Auvio, l’Euro 2024 rassemble des millions de francophones sur la RTBF
-
Research
TDF 2024 : fidélité en hausse
01.08.2024Tour de France 2024 : le public affirme une nouvelle fois sa passion pour le vélo
-
Research
Podcast, nieuw eldorado?
27.06.2024Podcasting maakt nu integraal deel uit van het Belgische audiolandschap
-
Research
CIM RAM 2024/01-04
19.06.20241.5 million d'auditeurs quotidiens pour l'offre RMB !
-
Research
Gaming is booming
29.05.2024Wereldwijd en ook bij ons boeken videogames en e-sport razendsnel vooruitgang.
-
Research
Gen Z: nieuw mediagebruik?
25.04.2024Gen Z belichaamt de veranderingen in mediaconsumptie. Alle veranderingen?
-
Research
Sport 'all round'
24.04.2024Dankzij de evolutie van het sportaanbod op tv kunnen merken alle doelgroepen bereiken
-
Research
ATV : relevantie boven alles
20.03.2024Een kijkje achter de schermen van ATV, de tech. die al heel wat merken kon overhalen
-
Research
De hyperconnected: wie en hoe?
22.02.2024Zijn de Belgen hyperconnected? Een tip van de sluier via de CIM Establishment Survey
-
Research
Het EK in cijfers
21.02.2024Het EK brengt miljarden voetbalfans wereldwijd samen. En bij ons?
-
Cim Radio
CIM RAM 2023/09-12
20.02.20241.5 million d'auditeurs quotidiens pour l'offre RMB !