Nieuwigheden
-
Bereik optimaliseren met ATV
25.01.2022Lineaire tv-campagne levert ATV een stevige incremental reach op, tegen een lage kost
-
Zoom sur les ‘online shoppers’
21.01.2022L’équipe VIBE de RMB s’est munie de l’outil de profilage d’audiences sociales SOPRISM
-
Unieke 'targeted' campagne
21.10.2021RMB en bpost combineren addressable tv-advertising en Paper Mail
-
Bereik optimaliseren met ATV
25.01.2022Lineaire tv-campagne levert ATV een stevige incremental reach op, tegen een lage kost
-
Zoom sur les ‘online shoppers’
21.01.2022L’équipe VIBE de RMB s’est munie de l’outil de profilage d’audiences sociales SOPRISM
-
Unieke 'targeted' campagne
21.10.2021RMB en bpost combineren addressable tv-advertising en Paper Mail
-
Contextual targeting
19.08.2021RMB opteert voor de '1plusX' hybride-oplossing om cookievrije campagnes aan te bieden
-
RMB analyseert EK-kijkcijfers
16.07.2021VIBE & Proximus analyseerden het profiel van de EK-kijkers rond de Duivelswedstrijden
-
Euro 2020 op Auvio
16.07.2021Het online EK kijken werd ontleed via de digitale database van de RTBF
-
'Inventory extension'-aanbod
25.03.2021'Catch Me More', de 1st party data van RMB-partners gebruikt op externe websites
-
RMB onderzoekt 'cookieless'
25.03.2021RMB onderzoekt nieuwe, 'cookieless' ad-targetingoplossingen
-
Nieuwe ATV-adverteerders
11.03.2021Dankzij addressable advertising proberen niet-tv-adverteerders nu ook het medium tv
-
ATV-campagnes onder de loep
11.03.2021De ATV-reporting tool van RMB biedt zowel balansen als benchmarks
-
La data à la RTBF et chez RMB
02.03.2021La RTBF et RMB dressent un bilan « data » avec PUB lors d’une interview exclusive
-
Wie consumeert AUVIO?
21.01.2020AUVIO: een mannen- of vrouwenzaak?VIBE zegt u alles!