-
Het F.L.A.S.H.-team (Feel Like A Super Hero) is de hoeksteen van alle creatieve oplossingen die inspelen op de behoeften van RMB's klanten.
Binnen de sales-unit is FLASH de operationele schakel die door innovatie en samenwerking met interne of externe partners unieke mediaconcepten ontwikkelt. Audiovisual production, het organiseren van field actions, celebrity marketing, het creëren van digital content of streaming experiences behoren ook tot het aanbod van F.L.A.S.H.
-
- Keytrade Bank
- SLICE
Keytrade Bank: goed advies!
Keytrade Bank wil zich meer profileren bij jongeren en hen tonen dat ze bij de bank terechtkunnen voor al hun geldzaken. De juiste weg tonen is de strategie die RMB Keytrade Bank adviseerde via een creatieve digitale campagne ondersteund door een figuur uit de Belgische comedyscene.
Ontdek de zaak -
- VISITWallonia
- SOCIAL NETWORKS
Content creation voor VISITWallonia
-
- Napoleon Sports
- PODCAST
- SLICE
‘Nonantes Minutes’: RMB & Napoleon presenteren voetbalpodcast helemaal bedacht door SLICE
-
- Zalando
- Tarmac
Zalando partner van Skillz op Tarmac
-
- DELA
- Vivacité
RMB & Roularta, samen voor DELA!
-
- Samsung
- AB3
- NRJ
- F.L.A.S.H.
- Radio
- TV
F.L.A.S.H. slaat dubbelslag voor Samsung
-
- Nestlé
- Auvio
- F.L.A.S.H.
- Podcast
Un super papa pour Nestlé Baby&Me
-
- Walibi Belgium
- AB3
- Auvio
- NRJ
- DIGITAL
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
- TV
Megamediaplan voor Kondaa
-
- Agence du Numérique
- LN24
- LN24.be
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
- TV
Digital Wallonia op LN24
-
- ALKEN MAES
- NRJ
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
Topzomer met NRJ & Desperados
-
- AXA BELGIUM
- La Une
- Tipik
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
Op zoek naar meer creativiteit in jullie campagnes? FLASH zorgt voor de oplossing!
-
- Disney
- La Une
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
Loïc Nottet & Mary Poppins
-
- Disney
- AB3
- La Une
- Tipik
- F.L.A.S.H.
F.L.A.S.H. & Winnie : de kracht van de verbeelding
-
- Disney
- La Une
- Vivacité
- F.L.A.S.H.
F.L.A.S.H. verenigt Rode Duivels en Incredibles