-
Het F.L.A.S.H.-team (Feel Like A Super Hero) is de hoeksteen van alle creatieve oplossingen die inspelen op de behoeften van RMB's klanten.
Binnen de sales-unit is FLASH de operationele schakel die door innovatie en samenwerking met interne of externe partners unieke mediaconcepten ontwikkelt. Audiovisual production, het organiseren van field actions, celebrity marketing, het creëren van digital content of streaming experiences behoren ook tot het aanbod van F.L.A.S.H.
-
- Napoleon Sports
- PODCAST
- SLICE
‘Nonantes Minutes’: RMB & Napoleon presenteren voetbalpodcast helemaal bedacht door SLICE
Napoleon Sports & Casino wilde zich op een innoverende en betrokken manier tot sportfans richten. RMB en zijn afdeling SLICE die aan een reeks specifieke podcasts rond de actualiteit van Belgisch voetbal werkten, stelden het idee voor aan de adverteerder.
Ontdek de zaak -
- Zalando
- Tarmac
Zalando partner van Skillz op Tarmac
-
- DELA
- Vivacité
RMB & Roularta, samen voor DELA!
-
- Agence du Numérique
- LN24
- LN24.be
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
- TV
Digital Wallonia op LN24
-
- AXA BELGIUM
- La Une
- Tipik
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
Op zoek naar meer creativiteit in jullie campagnes? FLASH zorgt voor de oplossing!
-
- Disney
- La Une
- F.L.A.S.H.
- SOCIAL NETWORKS
Loïc Nottet & Mary Poppins
-
- Disney
- AB3
- La Une
- Tipik
- F.L.A.S.H.
F.L.A.S.H. & Winnie : de kracht van de verbeelding
-
- Disney
- La Une
- Vivacité
- F.L.A.S.H.
F.L.A.S.H. verenigt Rode Duivels en Incredibles