Terug naar galerij

Content creation voor VISITWallonia

  • VISITWallonia
  • SOCIAL NETWORKS

In de loop van de tweede helft van 2023 zal VISITWallonia uitvoerig aan bod komen op Instagram. Een grootschalige campagne, ontsproten aan de verbeelding van FLASH en uitgerold via het influencernetwerk van SLICE, promoot een brede waaier van toeristische trekpleisters in Wallonië. Een inspirerende case die uiteenzet hoe RMB kan inspelen op de verwachtingen van een adverteerder die coherentie en multitargeting wil combineren.

Het was na de inhuldiging van SLICE, de nieuwe unit die gespecialiseerd is in contentcreatie, dat VISITWallonia contact opnam met RMB om een ​​oplossing te vinden voor zijn vraag om uitvoerig te communiceren naar meerdere doelgroepen. RMB's salesteam, FLASH (het creatieve team van de regie) en SLICE (de unit gespecialiseerd in content) werkten samen om een origineel project te ontwikkelen, dat beantwoordde aan de briefing van de klant. Ook het bureau BeComing was betrokken bij de actie.

 

Discover the case