Uniek multi-touchpoint-aanbod

Uniek multi-touchpoint-aanbod

Bij RMB neemt innovatie verschillende vormen aan, zowel op technologisch als commercieel gebied. De innovatiestrategie van RMB steunt, meer bepaald, op drie essentiële pijlers: de ontwikkeling van nieuwe tools in een open ecosysteem, de exploitatie van data met een creatieve visie en een multi-touchpoint-aanbod dat verder gaat dan de traditionele media.

 

Door de toenemende versnippering van het publiek proberen adverteerders hun doelgroep steeds vaker via verschillende kanalen te bereiken. Daarom bedacht RMB het 'Empowered Video'-aanbod. Het doel? Een zeer ruim publiek bereiken via verschillende videokanalen, mét gegarandeerde uitzendkwaliteit en nauwkeurige meetgegevens.

 

 

Deze combinatie biedt een brede dekking van de verschillende videokanalen zoals addressable tv (ATV) en video on demand. De adverteerder bereikt zijn doelgroep op alle schermen, ongeacht hoe de video wordt geconsumeerd.

 

Televisie is koploper qua videoconsumptie. Voor ATV duren de campagneperiodes gemiddeld 3,3 weken en haalt de dekking 63%. De data zijn afkomstig van AUVIO en PROXIMUS, dus uitgebreide en gediversifieerde data die gebruikt worden in een brand safe environment en die het mogelijk maken om de campagnes te optimaliseren voor een ruim assortiment van segmenten:

 

 

Om tegenwoordig maximaal bereik te genereren, is het noodzakelijk om de kracht van televisie - gekoppeld aan een online broadcaster platform - te combineren met de precisie die data bijbrengen.

 

Verder bieden we u ook nauwkeurige meetgegevens, die u meer inzicht geven in de impact van uw reclamecampagnes.