De nieuwe Auvio is er!
Auvio breidt uit met nieuwe partners en biedt nog meer exclusieve content
Auvio, het ambitieuze platform dat drie jaar geleden gelanceerd werd door de RTBF, heeft alsmaar meer succes. Vandaag richt Auvio zich vastberaden op de toekomst en ontwikkelt het nieuwe functies die het gebruik ervan vergemakkelijken. Belangrijker nog, Auvio verrijkt zijn aanbod dankzij nieuwe partners zoals AB3 & ABXPLORE.
De groei van de digitale mediaconsumptie zet onmiskenbaar door en Auvio, het platform, dat drie jaar geleden door de RTBF werd gelanceerd, sluit perfect aan bij deze trend. Met 7,7 miljoen views per maand en bijna 2.700.000 gebruikers die een account aanmaakten, is Auvio een aboluut succes!
Sinds 22 november werkt Auvio samen met nieuwe partners (Arte en binnenkort Sonuma) en breidt het zijn content uit met programma's van AB3 (documentaires, Dossiers Criminels, Hélène et les garçons, Patron incognito, …) & ABXPLORE (American Restoration seizoen 8, Big Easy Motors, Finding Escobar’s Millions, …).
Er komt ook exclusieve content bij, meer bepaald met de nog niet getoonde en verrassende series van de Series Corner, met een gloednieuw, rijk en gevarieerd documentaire-aanbod, en met exclusieve sportuitzendingen. Zonder de jeugdprogramma's te vergeten via Auvio Kids.
Dankzij nieuwe functies biedt Auvio 2.0 meer gebruiksgemak, meer reactiviteit en meer personalisatie. Ontwikkelingen zoals de verbeterde homepage, de meertalige en HD-versie en de playback button maken van Auvio zonder twijfel een topplatform!
Alle details over Auvio 2.0 vindt u hier
Wilt u communiceren via het meest bezochte Franstalige audiovisuele platform? Aarzel niet uw gebruikelijke contactpersoon te bellen of te mailen sales@rmb.be