RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.06.2024

AMMA 2024: gefeliciteerd!

De AMMA's 2024 werden op 6 juni uitgereikt. RMB feliciteert alle winnaars!

AMMA 2024: gefeliciteerd!

De AMMA is hét evenement dat in ons land de beste resultaten in reclamemedia-expertise bekroont, en dit in aanwezigheid van alle spelers in de sector. AMMA is ook de wedstrijd die de meest originele en vooruitstrevende initiatieven en verbeteringen van het afgelopen jaar lauwert. De feestelijke prijsuitreiking vond plaats op 6 juni in Brussels Expo. Deelnemers konden er een waaier aan inspirerende campagnes en initiatieven naar waarde schatten. RMB feliciteert van harte al de winnaars!

 

 

De Annual Master in Media Awards (AMMA) zijn hét Belgische media-event van het jaar!

 

Deze editie 2024 vestigde alweer een nieuw record. Niet minder dan 185 dossiers (versus 173 in 2023) werden ingediend in 14 categorieën, die elk betrekking hebben op een specifiek domein van de media-expertise.

 

In de loop der edities, groeiden de AMMA’s uit tot een van de belangrijkste onderscheidingen voor alle spelers in de reclamesector. Dit jaarlijks toenemende succes zorgt ervoor dat het winnen van een prijs een steeds moeilijkere uitdaging wordt voor de kandidaten die mikken op Gold, Silver en Bronze.

 

Zoals gebruikelijk werden de winnaars bekendgemaakt tijdens een feestelijke AMMA Ceremony met gala. Die vond dit keer plaats op 6 juni in Brussels Expo op de Heizel

 

 

RMB feliciteert elke winnaar van harte.

Een dikke proficiat voor de behaalde prestaties!

 

 

Behaalden 'GOLD' in hun categorie: 

 

Media Agency of the Year 

Mindshare

 

Media Advertiser of the Year 

Gaetano Palermo, ENGIE, Head Of Brand Advertising & Media

 

Media Brand of the Year 

#LikeMe, Var / VRT

 

Media Saleshouse of the Year - “Leaders”

Clear Channel

 

Media Saleshouse of the Year - “Challengers” 

Trustmedia

 

Best Media Strategy

Proximus; I Got the Fiber, EssenceMediacom

 

Best Use of Data

Telenet; From Database to Data-Based, Wavemaker

 

Best Use of Performance Marketing

Carrefour; 41 million Reasons for an Award, Havas Media

 

Best Creative Media Use

Vlaamse Overheid; We zien U, Hotel Hungaria

 

Best Use of Native & Content

Keytrade Bank; Flutadvies, RMB  

 

Best Use of 1 Medium

Platform for Art – Biggest OOH Art Gallery, Clear Channel

 

Innovation & Development of the Year

Incrementality Experiment, GroupM

 

Media Research of the Year 

Recession Monitor, GroupM

 

Media Sustainable Development Award

Rethinking, Moving, Bridging for more Sustainability, RMB

 

Best Long Term Media Strategy

Axa; Know You Can, Wavemaker

 

Advertising Brand of the Year

Proximus

 

Media Personality of the Year 

CIM Team