AMMA 2024: gefeliciteerd!
De AMMA's 2024 werden op 6 juni uitgereikt. RMB feliciteert alle winnaars!
De AMMA is hét evenement dat in ons land de beste resultaten in reclamemedia-expertise bekroont, en dit in aanwezigheid van alle spelers in de sector. AMMA is ook de wedstrijd die de meest originele en vooruitstrevende initiatieven en verbeteringen van het afgelopen jaar lauwert. De feestelijke prijsuitreiking vond plaats op 6 juni in Brussels Expo. Deelnemers konden er een waaier aan inspirerende campagnes en initiatieven naar waarde schatten. RMB feliciteert van harte al de winnaars!
De Annual Master in Media Awards (AMMA) zijn hét Belgische media-event van het jaar!
Deze editie 2024 vestigde alweer een nieuw record. Niet minder dan 185 dossiers (versus 173 in 2023) werden ingediend in 14 categorieën, die elk betrekking hebben op een specifiek domein van de media-expertise.
In de loop der edities, groeiden de AMMA’s uit tot een van de belangrijkste onderscheidingen voor alle spelers in de reclamesector. Dit jaarlijks toenemende succes zorgt ervoor dat het winnen van een prijs een steeds moeilijkere uitdaging wordt voor de kandidaten die mikken op Gold, Silver en Bronze.
Zoals gebruikelijk werden de winnaars bekendgemaakt tijdens een feestelijke AMMA Ceremony met gala. Die vond dit keer plaats op 6 juni in Brussels Expo op de Heizel.
RMB feliciteert elke winnaar van harte.
Een dikke proficiat voor de behaalde prestaties!
Behaalden 'GOLD' in hun categorie:
Media Agency of the Year
Mindshare
Media Advertiser of the Year
Gaetano Palermo, ENGIE, Head Of Brand Advertising & Media
Media Brand of the Year
#LikeMe, Var / VRT
Media Saleshouse of the Year - “Leaders”
Clear Channel
Media Saleshouse of the Year - “Challengers”
Trustmedia
Best Media Strategy
Proximus; I Got the Fiber, EssenceMediacom
Best Use of Data
Telenet; From Database to Data-Based, Wavemaker
Best Use of Performance Marketing
Carrefour; 41 million Reasons for an Award, Havas Media
Best Creative Media Use
Vlaamse Overheid; We zien U, Hotel Hungaria
Best Use of Native & Content
Keytrade Bank; Flutadvies, RMB
Best Use of 1 Medium
Platform for Art – Biggest OOH Art Gallery, Clear Channel
Innovation & Development of the Year
Incrementality Experiment, GroupM
Media Research of the Year
Recession Monitor, GroupM
Media Sustainable Development Award
Rethinking, Moving, Bridging for more Sustainability, RMB
Best Long Term Media Strategy
Axa; Know You Can, Wavemaker
Advertising Brand of the Year
Proximus
Media Personality of the Year
CIM Team