RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

26.07.2024

De mooiste momenten van de OS

Orange Belgium, officiële sponsor van ‘Moment of the day’ met RMB, Var & Clear Channe

De mooiste momenten van de OS

Tijdens de Olympische Spelen 2024 in Parijs slaan RMB, Var en Clear Channel opnieuw de handen ineen om de topmomenten van de Belgische en internationale atleten met een zo groot mogelijk publiek te delen. Deze nieuwe, nationale multimedia-ervaring wordt gesponsord door Orange Belgium en bouwt voort op de acties die tijdens eerdere grote, internationale sportcompetities uitgerold werden (UEFA EURO 2020, UEFA EURO 2024 en FIFA WOLD CUP 2022).

 

Via de ‘Moment of the day’-actie bieden RMB, Var en Clear Channel de kijkers en liefhebbers van de Olympische Spelen een meeslepende ervaring: de meest memorabele momenten van de OS-competitie, die dagelijks op de RTBF en de VRT wordt uitgezonden, de volgende dag herbeleven via het DOOH-netwerk van Clear Channel.

 

Dit aanbod van straffe beelden geproduceerd door de RTBF en de VRT, dat verschijnt op de digitale schermen van Clear Channel in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, en in de grote steden en stations van Vlaanderen en Wallonië, wordt gesponsord door Orange Belgium. Dankzij dit ambitieuze project kan Orange een nationale, creatieve en impactvolle campagne voeren rond een uniek sportevenement.

 

De RTBF levert de officiële beelden van de Olympische Spelen met focus op onze Belgische atleten, en lanceert ook een TV/RADIO/DIGITAL-campagne (trailers) om deze mooie samenwerking te promoten.

 

In het Nederlandstalige gedeelte van het land wordt hetzelfde concept toegepast met de partners SPORZA en VRT.

 

De 'Content & Creativity'-unit van RMB staat in voor de volledige productie en coördinatie van 'Moment of the day' (FR/NL).

 

De visibiliteit loopt van 26 juli tot en met 12 augustus, de dag na de afsluiting van de Olympische Spelen in Parijs.

 

Deze actie - die het resultaat is van een nauwe samenwerking tussen Orange, Havas Media, RMB, de RTBF, Var, de VRT en Clear Channel - rekent op de complementariteit van de verschillende communicatiekanalen, zodat de adverteerder de hele dag door zijn doelgroep kan bereiken.