De synchro 'Musix' is een combinatie van de radio's Classic 21, Tipik, NRJ, NRJ+, FUN Radio en LN RADIO. Hiermee kan de performance van een campagne gericht op jongvolwassenen verhoogd worden. De spots worden gelijktijdig uitgezonden op de vijf zenders, tegen een voordeeltarief van -15%.
Kerncijfers van het merk
-
0
daily reach % *
*CIM RAM 2022/09-12 2023/01-04 2023/05-08, South, Mon-Sun, 05:00-24:00, 18-44 -
0
commercial share % *
*CIM RAM 2022/09-12 2023/01-04 2023/05-08, South, Mon-Sun, 05:00-24:00, 18-44 -
0
GRP *
*CIM RAM 2022/09-12 2023/01-04 2023/05-08, South, Mon-Sun, 05:00-24:00, 18-44
dna van het merk
-
Doelgroep 'jongvolwassenen'
-
Korting -15%