Terug naar galerij

Op zoek naar meer creativiteit in jullie campagnes? FLASH zorgt voor de oplossing!

  • AXA BELGIUM
  • La Une
  • Tipik
  • F.L.A.S.H.
  • SOCIAL NETWORKS

L'AGENT VERHAEGEN EN COMPAGNONS ALS WOORDVOERDERS VAN AXA BELGIUM

Op de mooie stranden van de Noordzee wordt de zomer uitstekend ingezet… AXA Belgium, die preventie hoog in het vaandel draagt, wil de vakantiegangers eraan herinneren hoe te reageren in noodsituaties. Maar hoe geef je goede raad zonder de vrolijke sfeer van dit zalige seizoen te bederven?
 
Al snel beslissen het creatieve team van RMB en Havas Media een campagne te ontwikkelen met een humoristische insteek. Ze kunnen Pablo Andres, in België goed bekend als agent Verhaegen, overtuigen om zich in te zetten voor deze sensibiliseringsactie.
 

UW MERK OP DE VOORGROND VAN DE BELGISCHE MARKT PLAATSEN : DAT IS DE OPDRACHT VAN F.L.A.S.H., HET CREATIEVE TEAM VAN RMB !

Het 'Content & Creativity'-team van RMB dat opereert onder het label F.L.A.S.H. (Feel Like A Super Hero) is voortdurend op zoek naar innovatieve mediaoplossingen om merken die hun campagne aan het creatieve team van RMB toevertrouwen, te laten uitblinken!
 
De hieronder voorgestelde 'AXA'-case illustreert enkele 'megakrachten' van onze helden. En waarom zou u hun creativiteit, online- en offline-mediaexpertise, en verrassende gebruik van nieuwe touchpoints niet eens durven testen?
 
Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar Dimitri Lemmens, Head of 'Content & Creativity' op d.lemmens@rmb.be.
 

Discover the case