RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

20.09.2017

Nieuw audioaanbod

RTBF- en NRJ-inventarissen breiden digitaal audioaanbod van RMB uit

Nieuw audioaanbod

Toen RMB in juni 2017 TargetSpot in zijn portefeuille opnam, lanceerde de regie een eerste aanbod van digitale audio. Dit aanbod wordt nu uitgebreid met de online radio-inventarissen van de RTBF en NRJ.

 

Dankzij het akkoord dat RMB in juni van dit jaar sloot met Radionomy/TargetSpot, zette de regie een eerste stap in de verkoop van digitale audioruimte. In het nieuwe seizoen 2017-18 rolt RMB zijn online audioreclame verder uit. De radio's van de RTBF en NRJ zijn nu aan de beurt om het commerciële aanbod van RMB te integreren. Voortaan vullen de inventarissen van deze twee partners die van TargetSpot aan.

Het aanbod, samengesteld uit pre- en mid-rolls, is beschikbaar in packages of à la carte. Eén van de nieuwigheden die RMB introduceert naar aanleiding van de komst van RTBF en NRJ, is het speciale product 'shoppers'.

Wat cijfers betreft, zijn de vijf onlineradio's van de RTBF goed voor een inventaris van ruim 1,4 miljoen streams per maand. Voortbouwend op zijn succes, levert NRJ er ruim 460.000 per maand op.

Met alle mediapartners samen, voorziet RMB een premium en rijk digitaal audioaanbod, dat onmisbaar is op de online-audiomarkt.

De volledige digitale audio-inventaris van RMB is ook beschikbaar met programmatic buying via het SSP (sell side platform) van AdsWizzz.

 

Ontdek de nieuwe aanbiedingen!