Data voor een scherpe prijs
Het beste van Catch Me & Best Deal voor elk budget en op een selectie datasegmenten
'Better Deal' is de nieuwste aanbieding van RMB! Met dit data-aanbod kan de adverteerder - tegen een voordelige prijs - zijn doelgroep uiterst precies bereiken en zijn merkbekendheid een boost geven. Een combinatie van ‘Catch Me’ en ‘Best Deal’ !
Om de start van het nieuwe seizoen goed in te zetten, lanceert RMB een nieuw data-aanbod tegen een voordelige prijs en haalbaar voor de kleinste budgetten.
Het 'Better Deal'-aanbod is ontstaan uit een combinatie van de twee reeds bekende RMB-producten 'Catch Me' en 'Best Deal' die al heel wat succes oogstten op de markt.
Het voordeel van 'Better Deal' ?
Datacampagnes van 20€ tot 26€ CPM !
'Catch Me' is RMB's meest bekende, rijke en diverse data-aanbod, toegepast in een merkveilige omgeving. Met 'Catch Me' kunt u campagnes optimaliseren door ze te richten op een ruime selectie segmenten. De 'Catch Me'-campagnes worden ingepland op het RON RMB online-videonet en worden aangeboden tegen 38€ CPM.
'Best Deal' is een selectie sites van het RON RMB-net waarmee adverteerders online-videocampagnes (zonder data) kunnen voeren tegen een lage prijs (11€ CPM) en toch een voldoende groot publiek bereiken om de gewenste bekendheid te behalen.
'Better Deal' is de exploitatie van de data op het 'Best Deal'-videonet. De combinatie die een nauwkeurige targetingoplossing biedt, om snel de kerndoelgroep te bereiken via een brede targeting en voor een uiterst voordelige CPM.
Ontdek het 'Better Deal'-aanbod hier.