RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

06.09.2023

Raphaël Marchand bij RMB

Op 8 augustus kwam Raphaël Marchand het RMB-salesteam versterken

Raphaël Marchand bij RMB

Begin augustus verwelkomde RMB een nieuwkomer in zijn salesteam. Raphaël Marchand ging als account manager aan de slag in de BU Direct, om er de regionale en/of directe klanten (zonder mediabureau) van de regie te begeleiden en adviseren. Zijn solide professionele ervaring en contactvaardigheid maken van Raphaël een bijzondere aanwinst, zowel voor RMB als voor onze klanten.  

 

Maak kennis met een nieuwe account manager die onlangs het RMB-salesteam kwam versterken… Op 8 augustus 2023 ging Raphaël Marchand aan de slag in de BU 'Direct Account'. Deze unit staat onder leiding van Dominique Beuken en beheert de portefeuille die is samengesteld uit nationale adverteerders en directe institutionele klanten (zonder mediabureau), andere bureaus (naast mediabureaus) en regionale adverteerders die niet met een mediabureau werken.

 

Raphaël behaalde een bachelor's degree in marketing aan de HEPL (hogeschool van de provincie Luik) campus Jemeppe. Hij heeft een solide ervaring in de media- en reclamesector: 16 jaar bij IP als key account manager in de regionale afdeling, en vijf jaar als sales manager bij Referenceur, een SEO- en digitaal marketingbureau.

 

Raphaël is dus een man met kennis van zaken. Dankzij zijn twee eerdere werkervaringen beschikt hij over een grondige media-expertise. Hij is ook vertrouwd met verschillende marketingaspecten en -gebieden. Maar hij ontwikkelde vooral communicatiestrategieën die afgestemd zijn op de behoeften van de klant. En hij volgt de huidige trends en toekomstige uitdagingen rond digitale reclameontwikkelingen op de voet.

 

Wat Raphaël aantrok tot RMB was “de mogelijkheid om te werken in een goed georganiseerd bedrijf, dat zich wil positioneren in de huidige trend en betrokken is bij de evolutie van de media en de digitale wereld”.

 

Raphaël, die opgroeide met reclame, heeft een passie voor het vak. Hij geeft de voorkeur aan en houdt van menselijk contact, dat hij essentieel vindt om een vertrouwensrelatie op te bouwen met klanten en samen met hen, vandaag en morgen, een creatieve en doeltreffende communicatie te ontwikkelen. Enkele van de waarden die Raphaël inspireren zijn: eerlijkheid, empathie, assertiviteit, subtiliteit en daadkracht. Kortom, alles dat van pas komt om een gezonde en duurzame klantrelatie op te bouwen.

 

Raphaël is ook een fervent consument van de mediamerken die RMB in regie heeft. Hij waardeert de diversiteit van de aangeboden content en formats. De muziek, en dus de radio waarnaar hij luistert, varieert naargelang zijn humeur. Welke podcasts hij kiest, hangt af van zijn zin in informatie of entertainment. Televisie, live of replay, biedt hem de mogelijkheid zijn favoriete programma's te volgen en zijn sociale vaardigheden in zijn omgeving te versterken.  

 

Contact, uitwisseling, delen, telkens opnieuw!

Van harte welkom Raphaël!