RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

21.09.2023

Het najaar van FLASH & SLICE

Inspiratie en durf zijn de katalysatoren van de RMB-units FLASH en SLICE

Het najaar van FLASH & SLICE

Inspiratie en durf zitten in het DNA van onze regie. Deze twee waarden zijn terug te vinden op elk niveau van het bedrijf en fungeren ook als katalysatoren van onze units FLASH en SLICE. Nu het startschot voor het najaar 2023 is gegeven, zetten we nog even op een rijtje wat de twee teams te bieden hebben aan adverteerders die op zoek zijn naar uniekheid, creativiteit of inventief gebruik van de nieuwe media.

 

SLICE: content op maat

  

  

SLICE is een van RMB's nieuwste ontwikkelingen. Het project werd in december 2022 voorgesteld aan de markt en is sinds de officiële aftrap in maart 2023 tot volle ontwikkeling gekomen. 

  

SLICE is een ecosysteem dat bestaat uit merken, content creators, volledig uitgerust studio's (lounge room, podcast room, tutorial room en gaming room) en een reclameregie. Het doel is om adverteerders in contact te brengen met creators van innovatieve content en uitzonderlijke langetermijn-samenwerkingen te ontwikkelen op basis van gedeelde waarden. Reflectie, contact en verbinding zijn de sleutels tot het succes van de door SLICE ontwikkelde concepten.

  

Nieuwe speelterreinen ontginnen om merken te verbinden met al hun doelgroepen (inclusief jongeren die minder zogenaamde 'klassieke' media consumeren), content produceren en/of storytelling creëren die perfect aansluiten bij de positionering van een merk, bruggen slaan tussen verschillende doeluniversums in een gemeenschappelijk project, op inventieve manier nieuwe vormen van communicatie exploiteren (gaming, streaming, influencers, enzovoort). Dat zijn, in een notendop, de services aangeboden door SLICE!

  

Als u - net als Napoleon Sports, Payconiq, Base, Axe en heel wat andere merken - uw communicatie nieuw leven wil inblazen door middel van contentcreatie, neem dan hier een kijkje!

 

 

FLASH: gepersonaliseerde, creatieve oplossingen

  

   

FLASH (Feel Like A Super Hero) behoeft geen introductie meer. Het team heeft ruim vijf jaar ervaring en zorgde ervoor dat RMB zich al meermaals kon onderscheiden op de prestigieuze AMMA Awards in de categorieën 'Best Use of Native & Content' (2019) en 'Best Creative Media Use' (2023).

  

FLASH is de hoeksteen van alle creatieve oplossingen die inspelen op de behoeften van RMB's klanten. Voor de salesteams is FLASH de operationele schakel die door innovatie en samenwerking met interne of externe partners unieke mediaconcepten ontwikkelt.

  

Elk merk heeft zijn eigen troeven. Maar die moeten wel bekendgemaakt worden, door middel van een boodschap die zich onderscheidt van de concurrentie en door de consument te verrassen en/of te betrekken. En hierbij speel FLASH een belangrijke rol! Voor RMB's creatieve team is elk merk uniek en bijzonder. Elk merk is de ster van zijn communicatie.

  

Dankzij de expertise die FLASH sinds 2018 heeft opgebouwd, participeert het team - op basis van de briefing van de klant - mee in de media-aanbeveling. Maar ook audiovisuele productie, de organisatie van field actions, celebrity marketing, product placement, digital content creation, streaming-exploitatie in alle aspecten van de ontwikkeling ervan, behoren tot het service-aanbod van FLASH.

  

Als u - net als Zalando, Samsung, Nestlé, Marvel en de lange lijst van andere adverteerders die al een beroep deden op FLASH - wil opvallen en uw merk wil laten 'schitteren', doe dan hier enkele ideeën op! Maar let op, er valt nog heel wat te ontdekken… Want met zijn ingenieuze en gedurfde creativiteit vindt het FLASH-team een oplossing voor de problematiek van elke klant!

 

 

    SLICE & FLASH: een blik op morgen

     

    Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity, vat de ambities van RMB's twee creatieve units voor de komende maanden als volgt samen:

     

    "Nu we in de laatste rechte lijn van 2023 zitten, is de opwinding voelbaar. Belangrijke thema's - zoals Halloween of de eindejaarsfeesten - blijven interessant voor onze adverteerders. Na de succesvolle lancering van Slice in 2023, maken we er een erepunt van om premium content te leveren. Momenteel bieden we, in samenwerking met Keytrade en 'Conseil à 2 balles', vernieuwende, buitengewone content, waarbij we de tweetalige dimensie Frans en Nederlands versterken, om zo aan de precieze verwachtingen van onze partners te voldoen. Verwacht u dus maar aan een spetterend einde van het jaar, mét alvast een blik op 2024 dat veel verrassingen en innovatieve content in petto heeft".

     

    Zin om een project uit te rollen met SLICE of FLASH? Aarzel niet om contact op te nemen met:

     

    • Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity, per mail naar d.lemmens@rmb.be of telefonisch op 02/730.45.28
    • Simone Mitoko, SLICE Coordinator, per mail naar s.mitoko@rmb.be of telefonisch op 02/730.44.26