19.02.2024
FUN Radio: regietransitie
Principes toe van de commercialiseringsswitch tussen de regie DPG Advertising en RMB
Eerder werd al aangekondigd dat FUN Radio Belgique werd toegevoegd aan RMB's portefeuille van audio- en digitale merken. Nu licht RMB ook de principes toe van de commercialiseringsswitch tussen de regie DPG Advertising en RMB. Deze principes werden in onderling akkoord opgesteld, om de adverteerders te garanderen dat de planning en uitzending van hun campagnes zo vlot mogelijk blijft verlopen.
Bij de overstap van de regie DPG Advertising naar de regie RMB worden de volgende principes nageleefd:
- Tot 31 maart 2024 staat uitsluitend DPG Advertising in voor de commercialisering van FUN Radio, voor alle campagnes die uitgezonden worden tot uiterlijk 31 mei 2024. Onder 'uitsluitend' moet worden verstaan dat, voor de campagnes die uitgezonden worden tot 31 mei, DPG Advertising verantwoordelijk zal zijn voor de bestelbonnen die tot 31 maart middernacht worden aangemaakt.
- Vanaf 1 april 2024 staat uitsluitend RMB in voor de commercialisering van FUN Radio voor alle campagnes. Onder 'uitsluitend' moet worden verstaan dat RMB vanaf 1 april verantwoordelijk zal zijn voor alle bestelbonnen.
- Vanaf nu is RMB verantwoordelijk voor de bestelbonnen voor campagnes die worden gereserveerd voor uitzending vanaf juni 2024.
- DPG Advertising zal de bureaus en adverteerders doorverwijzen naar RMB voor elk campagneproject dat vanaf 1 april 2024 moet uitgevoerd worden, maar waarvoor de bestelbon niet voor 31 maart 2024 middernacht bij DPG Advertising kan worden ingediend.
Nog vragen? Aarzel niet contact op te nemen met:
- Yves Gérard, CEO van RMB: y.gerard@rmb.be
- Grégory Vandenschrick, Sales Director van RMB: g.vandenschrick@rmb.be
- Aurélie Clément, Trading & Revenue Director van RMB: a.clement@rmb.be