RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

20.03.2024

5 experts in AMMA-jury

Massimo, Vincent, Dimitri, Gregory en Rémy nemen deel aan de AMMA-jurering 2024

5 experts in AMMA-jury

Het inzenden van cases voor de AMMA Awards 2024 is geopend. De winnaars worden bekendgemaakt op 6 juni tijdens de jaarlijkse, feestelijke uitreikingsceremonie. De expertgroepen en de jury bereiden zich voor om de dossiers, die de verschillende marktspelers indienen, te beoordelen. Vijf RMB-medewerkers hebben de eer deel te nemen aan de jurering… 

De AMMA, afkorting van Annual Master of Media Awards, bekronen elk jaar de beste resultaten in media-expertise van het land. De awards hebben betrekking op de vakgebieden mediaonderzoek, mediaplanning en -strategie, het gebruik van data voor reclamecampagnes, innovatie in de commercialisering van reclameruimte, en het creatieve gebruik van media.

  

In de edite 2024 komen net als vorig jaar 15 'disciplines' aan bod. In acht van deze categorieën worden de ingediende dossiers beoordeeld door een jury samengesteld uit experts en een finale jury.  In de zeven andere categorieën beoordeelt enkel de finale jury de dossiers.

  

De expertgroepen en de finale jury zijn samengesteld uit vakmensen die de verschillende disciplines van de mediasector vertegenwoordigen. Vijf RMB-medewerkers hebben zo de eer om in jury van de AMMA 2024 te zetelen: 

 

  • Finale jury :
    • Massimo Papa, Deputy General Direcor

 

  • Jury BEST MEDIA STRATEGY :
    • Grégory Vandenschrick, Sales Director

 

  • Jury BEST USE OF NATIVE & CONTENT :
    • Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity

 

  • Jury MEDIA SUSTAINABILITY DEVELOPMENT AWARD :
    • Vincent Binon, Development Project Manager

  • Jury BEST MEDIA RESEARCH :
    • Rémy Bersipont, Customer Success Expert

Alle details over de opeenvolgende fasen van de competitie en de taken die aan de verschillende jury's zijn toegewezen, vindt u in het AMMA 2024-reglement

 

De AMMA Ceremony of feestelijke prijsuitreiking van de Gold/Silver/Bronze awards vindt plaats op donderdag 6 juni.

 

We geven trouwens ook nog mee dat RMB sponsor is van de categorie 'Best Media Strategy'.