Passende setting voor Club Med
Club Med kiest LN24 om zijn rijke aanbod in de kijker te zetten.
Van februari tot september 2024 werkte Club Med samen met het programma ‘Luxe, le mag de l’excellence’ op LN24. Een sponsoringformule - met geïntegreerde content - die perfect overeenstemt met de waarden en het imago van de adverteerder. En uitgebreide multicasting die het mogelijk maakte om de verwachte resultaten bij de doelgroep te behalen. Een overtuigde adverteerder getuigt!
Luxe, le mag de l’excellence’, gepresenteerd door Ondine Stenuit op LN24, belicht het beste dat er te vinden is, in binnen- en buitenland, op het gebied van ambachtelijk werk, mode, reizen, schoonheid en cultuur. Het programma neemt de kijker mee op een zintuiglijke reis, waar alles elegantie en verfijning uitademt, om hen te inspireren en te laten dromen.
Club Med, die ervoor koos om samen te werken met het programma, vond er een buitengewone setting om zowel de diversiteit van zijn aanbod als zijn basiswaarden van prestige en verfijning, optimaal onder de aandacht te brengen.
We kunnen spreken van een perfecte samenhang tussen de adverteerder en het programma dat premiumcontent biedt aan de hogere sociale groepen. Een dergelijke context is vrij uniek in het Franstalige tv-aanbod!
Concreet omvat de Club Med-campagne:
- sponsoring van 14 uitzendingen tussen 2 februari en 22 september 2024. Elke uitzending werd breed gemulticast (van 7 tot 12 multicastings per uitzending). In totaal verscheen Club Med 125 keer op tv.
- een krachtig arsenaal van 200 billboards 250 trailers.
- de integratie van ‘Club Med’-content in zes van de 14 programma's die in de campagneperiode werden uitgezonden. Dankzij deze integratie van content kon de adverteerder uiteenlopende thema's aan bod laten komen die nauw gelinkt zijn met zijn aanbod: ‘Le ski, c'est chic’, ‘L'hiver au soleil’, 'L’inspiration marocaine’, ‘Spa wellness’, ‘La montagne en été’ en ‘Vittel’.
- een uitvoerige promotie van het programma van LN24 op het LinkedIn-account en in de newsletter van de zender, telkens geassocieerd met de adverteerder.
Voor Club Med die weer wilde gezien worden bij de sociale groepen 1-2, lag de keuze van LN24 en zijn luxeprogramma voor de hand: