Persberichten

02-05-2018

RMB lanceert F.L.A.S.H.

Op 3 april schakelde RMB over naar een nieuwe structuur om nog beter in contact te staan met haar klanten en te focussen op hun behoeften. De cel 'Content & Creativity', die opereert onder het label F.L.A.S.H., is een onderdeel van deze recente transformatie.

Reclame is alomtegenwoordig. Zich onderscheiden van de concurrentie, vooral wat communicatie betreft, is een grote uitdaging voor adverteerders en hun merken. En laat dat nu net zijn wat RMB zich tot taak stelt. De regie zet zich dagdagelijks in om deze ambitie waar te maken, volledig in lijn met haar slogan 'BE REMARKABLE'.

 

Met de introductie van F.L.A.S.H. (Feel Like A Super Hero) krijgt deze missie een boost. De nieuwe cel die deel uitmaakt van de Sales-afdeling, ondersteunt de twee Business Units 'National Account' en de BU 'Direct Account'. In samenwerking met de mediapartners ontwikkelt F.L.A.S.H. volkomen nieuwe concepten, oplossingen op maat of acties die eventueel aangevuld worden met touchpoints buiten RMB, om maximale reclame-effectiviteit te genereren. 

 

Elk merk is uniek en speciaal. Elk merk is de ster van zijn communicatie.

Dat is het motto van F.L.A.S.H. (Feel Like A Super Hero)!

 

Yves Gérard, CEO van RMB: "Qua innovatie en creativiteit heeft RMB al tal van succesverhalen in verschillende marktsectoren op zijn naam staan. Onze regie bundelt nu al zijn expertise in een speciaal, multidisciplinair team, geroutineerd in on- en offline media en bedreven in nieuwe communicatiemogelijkheden. Met F.L.A.S.H. wordt RMB een toonaangevende creatieve partner die een volledige service biedt: media, content, creatie, productie, enz.".

 

Dimitri Lemmens, Head of 'Content & Creativity': "In onze snel veranderende mediawereld moeten we meer doen dan reclameruimte aanbieden. Moderne communicatie moet ook qua content verrassen. We willen deze uitdaging aangaan door samen te werken met alle betrokkenen: mediabureaus, reclamebureaus, adverteerders, mediapartners, enz. RMB neemt de ideale centrale positie in om uitwisseling en dialoog te stimuleren en zo bijzondere oplossingen te bedenken die inspelen op de verwachtingen van de klant".

 

Met Dimitri Lemmens aan het roer als Head of 'Content & Creativity' kan de cel F.L.A.S.H. rekenen op de inzet van nog drie andere medewerkers: Céline Hoebregts en Emmanuel Pragana, beiden 'Content & Creativity Manager', en Patrick De Vuyst, 'Content & Production Manager'.

 

De promotie van de film 'Avengers: Infinity War', met Michy Batshuayi als ambassadeur van het merk Marvel, is het eerste project dat F.L.A.S.H. realiseerde in samenwerking met Havas Sports & Entertainment en Disney. Deze 1e case story van het nieuwe creatieve RMB-team oogstte verleden week grote belangstelling in de pers…

 

Met vragen kunt u altijd terecht bij Yves Gérard, CEO en Sales Director ad interim (y.gerard@rmb.be) of Dimitri Lemmens, Head of 'Content & Creativity' (d.lemmens@rmb.be).