RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

12.10.2022

NRJ naar het shoppingcenter

F.L.A.S.H. & NRJ rollen een 'vitrines'-actie uit in de shoppingcentra van Wallonië

NRJ naar het shoppingcenter

Het creatieve team van RMB heeft, in samenwerking met NRJ, voor drie winkelcentra een unieke actie bedacht om telkens het shoppingcenter en zijn winkels te promoten. In elk van deze shoppincentra zal na afloop van een genereuze wedstrijd die aangekondigd wordt op de radio's en sociale media van NRJ, een gelukkige deelnemer de inhoud van een uitstalraam boordevol geschenken in de wacht slepen.

 

Drie winkelcentra in Wallonië sloten zich aan bij het recente 'Les vitrines NRJ'-concept, ontwikkeld door F.L.A.S.H, het creatieve team van RMB: de Esplanade in Louvain-la-Neuve, de Galeries St Lambert in Luik en de shopping Rive Gauche in Charleroi.

 

 

De 'vitrines NRJ'-actie in de Esplanade vond plaats van 3 tot 8 oktober en was zeer succesvol. De actie in de Galeries St Lambert loopt van 21 tot 26 november en die in de Rive Gauche van 5 tot 10 december.

 

De uitvoering van de actie verloopt als volgt:

 

  • In het winkelcentrum bevindt zich zes dagen lang een vitrine vol geschenken.

  • Via een onlineformulier kunnen de bezoekers van het shoppingcenter zo nauwkeurig mogelijk de totale waarde van de vitrine raden.

  • Van maandag tot vrijdag wordt de wedstrijd aangekondigd op de radio en de sociale media van NRJ. Tijdens de ochtendshow van NRJ worden er ook tips over de waarde van de vitrine gegeven. Op al die momenten krijgt het betrokken winkelcentrum uitstekende brand visibility.

  • Op zaterdagnamiddag presenteren Julie Taton en haar team een programma dat live vanuit het shoppingcenter wordt uitgezonden. De deelnemer die het bedrag van de vitrine het meest correct heeft geraden, wordt tijdens deze uitzending bekendgemaakt en wint de totale inhoud van de vitrine. Het shoppingcenter dat de actie sponsort, wordt op de radio vermeld en wordt gelinkt aan de stories van het NRJ-team.

 

Een geweldige actie die mensen samenbrengt en zowel de NRJ-luisteraars als de winkelcentra en hun klanten bevalt!