RMB stelde ATV voor bij WBCOM’
Op 21 oktober belichtte RMB de troeven van Addressable TV bij WBCOM’
RMB is partner van het WBCOM’-netwerk dat publieke-communicatieprofessionals ondersteunt met coaching en training. Tijdens de laatste WBCOM'-bijeenkomst op 21 oktober viel onze regie de eer te beurt om de nieuwe reclameoplossingen van Addressable TV voor te stellen.
De vzw WBCOM’ (Wallonie-Bruxelles Communication Publique), die door RMB als partner wordt ondersteund, is een plaats van uitwisseling en opleiding rond publieke communicatie. In de loop van het jaar organiseert de vereniging verschillende bijeenkomsten voor haar leden waarop ze experten uitnodigt om de evolutie van de communicatieberoepen toe te lichten.
Op 21 oktober deed Valérie Janssens, Development Director van RMB, tijdens een sessie rond het thema 'tools', de technologie van Addressable TV (ATV) en de vele voordelen ervan uit de doeken.
De deelnemers konden er kennismaken met de troeven van deze nieuwe tv-reclameoptie die relevant is voor de consument en financieel interessant voor de adverteerder, gezien de zeer doelgerichte en minder nutteloze reclamebesteding. Dankzij deze praktische sessie beschikken de publieke communicatoren nu over de nodige informatie om concrete ATV-projecten te overwegen.
Meer over Addressable TV vindt u in deze artikelen: