RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

11.04.2024

RMB oogst succes op Job Day

RMB legt op de Job Day by Pub contacten met toekomstige talenten in de sector

RMB oogst succes op Job Day

RMB nam op 27 maart deel aan de 3e editie van de Job Day by PUB XP en bevestigde zo opnieuw zijn inzet voor de professionele integratie van jonge talenten in de reclame-, media- en communicatiesector in ruime zin. Dit evenement, dat uitgroeide tot een niet te missen afspraak voor toekomstige of recent afgestudeerden, biedt hen een uitstekend platform om in contact te komen met potentiële werkgevers, en om stagevacatures of studentenjobs te ontdekken.

  

Wat is de Job Day by PUB XP precies? Een dynamische en boeiende job dating die directe en persoonlijke gesprekken tussen kandidaten en bedrijven mogelijk maakt. Ook dit jaar was RMB van de partij met een kleurrijke stand die studenten en jonge professionals, op zoek naar ontdekkingen en kansen, aantrok.

  

Het publiek dat RMB ontmoette, bestond voornamelijk uit mensen die de regie al goed kenden, studenten uit het noorden en het zuiden van het land die op zoek waren naar een stage en toekomstige afgestudeerden die zich voorbereidden op hun eerste baan. RMB sprak ook met aanwezigen die, aangetrokken door het kleurrijke en dynamische logo van ons bedrijf, meer wilden weten over de activiteiten van de regie. Jonge professionals die een carrièreswitch naar de media- en reclamewereld overwegen, bezochten eveneens de stand van RMB.

   

  

Sandrine Christodoulou (HR Business Partner) en Olivia Mandaglio (Finance & Administration Assistant) hadden het genoegen om RMB te vertegenwoordigen op deze verrijkende dag. Ze werden bijgestaan door jonge collega's (Rémy Bersipont, Adam Elegeert, Marc Cheyns en Maïssa Mzouki) die om beurten hun passie en ervaring deelden met de studenten. Voor onze teams was deze jobdag een ideale gelegenheid om kennis te maken met de studenten en de spirit en waarden die RMB dagelijks inspireren met hen te delen.

 

De interacties tussen RMB en de deelnemers aan de JOB Day waren zeer kwalitatief. De studenten waren goed voorbereid, en velen kenden RMB al of hadden informatie ingewonnen over onze regie. De kwaliteit van uitwisseling werd erg gewaardeerd en drukte zijn positieve stempel op deze 3e editie.

 

RMB juicht de Job Day by PUB toe als een waardevolle gelegenheid om toekomstige professionals in onze sector te ontmoeten en te leren kennen. Deze bijzondere momenten laten ons toe om de verschillende regieberoepen, die bij het grote publiek soms nog onbekend zijn, te belichten. In hun feedback benadrukken de RMBërs die op het evenement aanwezig waren, dat ze met plezier informatie over hun carrière en hun beroep delen met de studenten.

 

"Tijdens de Job Day stelden we vast dat de uitgebreide gesprekken die we in de loop van het jaar hebben met scholen en leerkrachten, hun vruchten afwerpen. Hierdoor kunnen we RMB bekender maken en jonge talenten aanmoedigen om bij ons stage te lopen of hun eerste baan te beginnen", licht onze HR-afdeling toe. "Wat RMB betreft, maken we er een erezaak van om de stagiairs die ons team komen versterken, optimaal te verwelkomen, te begeleiden en op te leiden".

 

Bij RMB bouwen we aan de toekomst met de talenten van morgen.