Nieuws Data & Techno
-
Het VIBE-team (Valuable Insights Boost Efficiency) staat in voor het beheer en de exploitatie van data verbonden aan de portefeuille van RMB.
VIBE houdt zich bezig met Business Intelligence & Forecasting en is daarnaast ook gespecialiseerd in addressable advertising (inclusief datamatching), meting en insights.
-
La data dans tous ses états
16.05.2023Twee nieuwe data-aanbiedingen: 'Geoboost' & 'Pixelboost' via pixelintegratie
-
Uniek multi-touchpoint-aanbod
29.03.2023Addressable TV + BVOD: onze unieke combinatie om uw doelgroep effectief te bereiken.
-
Data voor een scherpe prijs
24.08.2022Het beste van Catch Me & Best Deal voor elk budget en op een selectie datasegmenten
-
RMB-data in de spotlights
19.08.2022Kwaliteitsdata beschikbaar op alle platformen en in alle formaten!
-
Mik op de voetbalfans!
18.08.2022In afwachting van het WK kunt u met het DATA-aanbod van RMB nu al het terrein innemen
-
ATV: opmerkelijke resultaten
24.06.2022Nieuwe insights voor ATV die in 2022 opmerkelijk presteert
-
Bereik optimaliseren met ATV
25.01.2022Lineaire tv-campagne levert ATV een stevige incremental reach op, tegen een lage kost
-
Zoom sur les ‘online shoppers’
21.01.2022L’équipe VIBE de RMB s’est munie de l’outil de profilage d’audiences sociales SOPRISM
-
Unieke 'targeted' campagne
21.10.2021RMB en bpost combineren addressable tv-advertising en Paper Mail
-
Contextual targeting
19.08.2021RMB opteert voor de '1plusX' hybride-oplossing om cookievrije campagnes aan te bieden
-
RMB analyseert EK-kijkcijfers
16.07.2021VIBE & Proximus analyseerden het profiel van de EK-kijkers rond de Duivelswedstrijden
-
Euro 2020 op Auvio
16.07.2021Het online EK kijken werd ontleed via de digitale database van de RTBF