RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

13.12.2018

Mary Poppins & Loïc Nottet

F.L.A.S.H. en Havas Media organiseren ontmoeting tussen Mary Poppins en Loïc Nottet

Mary Poppins & Loïc Nottet

'Mary Poppins Returns' verschijnt vanaf 19 december in de bioscoop. Als aftrap voor de promotiecampagne van de film organiseerden F.L.A.S.H., het creatieve team van RMB, en Havas Media een verrassende ontmoeting tussen Loïc Nottet en de beroemdste van alle Disney-nanny's. Het resultaat? Een verbluffende videoclip, speciaal gemaakt voor de sociale media van Loïc Nottet.

54 jaar na de eerste 'Mary Poppins', maakt de bijna perfecte nanny op 19 december haar comeback op het witte doek, om de Banks-familie nogmaals te hulp te komen. Met een schitterende cast, nieuwe songs en iconische Londense filmlocaties is 'Mary Poppins Returns' het moderne vervolg van de originele prent. Deze nieuwe, briljante Disneyproductie verdient dan ook een originele promotiecampagne!

Voor de lancering van de film namen het F.L.A.S.H.-team en Havas Media contact op met Loïc Nottet, die             volop bezig is met de promotie van zijn nieuwe single 'On Fire', uitgekomen op 30 november. Het idee? Een videoclip maken waarin de uitstekende danser en zanger Loïc een remake opvoert van de beroemde filmsong 'Supercalifragilisticexpialidocious'. Een nummer waarmee hij in 2015 ook uitblonk tijdens het 6e seizoen van de wedstrijd 'Danse avec les stars', die hij overigens glansrijk won.

De clip, gedraaid in een typische jaren '30-sfeer in de sublieme en majestueuze zalen van de Brusselse Concert Noble, neemt de kijkers mee naar de magische wereld van Mary Poppins. De zeer getalenteerde en genereuze Loïc Nottet schittert als ambassadeur van het merk.

De video, te ontdekken op de sociale media van Loïc Nottet, werd geproduceerd door Maïs Gaté Prod., in overleg met Loïc Nottet, Vangarde Music en Disney Belgium en in samenwerking met Edificio, een evenementenbureau dat zich toelegt op cultuur en erfgoed.

De uitzending "C’est du Belge" op La Une (14/12), en ook de bladen 'Flair', 'Femmes d’Aujourd’hui', 'Elle' en 'Paris Match' maakten een 'making of'-reportage over de clip.

 

 

De videoclip :

 

 

The making of :

 

 

Hebt u nog vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Dimitri Lemmens, Head of Content & Creativity bij RMB
(d.lemmens@rmb.be)