RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

10.01.2019

Sportactivering troef!

RMB en Zelos partners in sport binnen de regie SMS

Sportactivering troef!

RMB en Zelos kondigen de oprichting aan van een gemeenschappelijk filiaal om synergie te ontwikkelen rond de commercialisering van sportevenementen. Het filiaal dat de naam SMS kreeg, afkorting van Sport & Media Salehouse, bundelt de expertise van twee aanvullende competentiepijlers: media en field activation. De mediamerken waarop de SMS-samenwerking betrekking heeft, zijn de tv- en radiozenders van de RTBF.

RMB en Zelos willen samen de commercialisering van sport in België promoten. Beide partners bundelen hun krachten en delen hun ervaring om de adverteerders totale communicatieoplossingen te bieden die mikken op maximale impact.

Yves Gérard, CEO van RMB, licht toe: "Dit project maakt deel uit van een strategie om diensten te ontwikkelen voor de adverteerders. Dankzij de samenwerking van RMB en Zelos in het Sport & Media Salehouse zullen we field activation kunnen koppelen aan mediacampagnes en de adverteerders zo gemeenschappelijke sportaanbiedingen voorstellen. Voor RMB en onze mediapartner betekent de samenwerking met Zelos ook een kans om de zichtbaarheid van de RTBF-merken uit te breiden via nieuwe 'touchpoints' buiten het traditionele tv-, radio- en digitale circuit."

 

Les het persbericht