RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

15.01.2019

Transfer bij RMB

Op 14 januari maakte RMB de overstap van Yassine Majid naar MarCom officieel

Transfer bij RMB

In augustus 2018 begon Yassine Majid in de afdeling Trading & Revenue om er het team 'Campaign Experts' te versterken. Vandaag stapt hij als 'Business Marketing Expert' over naar de cel 'Business Marketing' van de MarCom-afdeling. We overlopen samen met hoe hij zijn loopbaan bij RMB ervaart en wat zijn eerste indrukken bij MarCom zijn.

 

Wat blijft je bij van je ervaring in de afdeling 'Trading & Revenue' tijdens de eerste maanden bij RMB?

"Het is werkelijk een fantastische groep! Dankzij de uitstekende sfeer en het dynamisme dat er heerst voel ik me hier helemaal thuis. Ik ben ook erg tevreden dat ik eerst via deze afdeling bij RMB begonnen ben. Het gaf me de mogelijkheid om een algemeen idee te hebben van onze missie en veel dingen te leren die nuttig zijn voor mijn hele loopbaan."

 

Wat verwacht je van een afdeling als 'MarCom'?

"Een nieuw aspect ontdekken van het werk van een reclameregie. De tijd nemen om me te settelen en mijn werk op langere termijn te plannen. De persoon zijn die analyseert en de insights doorgeeft aan anderen, dat bevalt me het meest. Ik zou ook graag mijn kennis vergroten van de internationale markt en de werking van andere Europese regies."

 

Hoe verloopt je integratie bij 'MarCom'?

"Heel goed! Ik ken de meeste collega's al en met hen samenwerken zal onze relatie voortaan nog versterken. De sfeer en de langetermijnvisie van de afdeling stel ik bijzonder op prijs. MarCom is een hecht team en ik kijk ernaar uit om met hen de uitdagingen van morgen aan te gaan!"

 

Tot slot?

"Dat het zo verder en zelfs alsmaar beter mag gaan!"