RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

03.12.2020

Aanbiedingen voor autosector

RMB steunt de autosector met aanbiedingen afgestemd op de coronacontext

Aanbiedingen voor autosector

De Covid-19-crisis en de annulering van de Brussels Motor Show hebben een impact op de verkoop in de autosector. RMB biedt tailormade oplossingen aan, zodat adverteerders in de auto-industrie hun modellen, condities en innovaties kunnen voorstellen. 

 

De commerciële aanbiedingen, ontworpen met een solidaire houding, zijn bestemd voor elk merk en elk budget.

 

Maak er - van december tot eind januari 2021 - uw showroom van!

 

1e formule

 

Met de 'targeted offers' van RMB richten automerken en hun dealers zich specifiek tot potentiële kopers van nieuwe wagens.

Aangepast toegangsticket om de sector te ondersteunen!

Denk ook aan de klassieke campagnes om de impact van digitale communicatie te versterken. En profiteer van een gratis 'tag on' zowel op radio als tv!

 

 

2formule

 

Op LN24 leveren adverteerders in de autosector info voor storytelling rond hun merken.

Twee mogelijkheden: speciale minireportage of content geïntegreerd in het programma. Impact verzekerd in een premium context.

Reclame en sponsoring vergroten de zichtbaarheid van het merk op alle kanalen van de zender.

Een uitzonderlijk evenement vraagt om speciale condities!