RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

06.05.2021

Comeback ‘Bouge à la maison’

Het sportcoachingprogramma verschijnt weer op Tipik in een 'outdoor' opgenomen versie

Comeback ‘Bouge à la maison’

'Bouge à la maison', het sportcoachingprogramma dat tijdens de eerste lockdown in april 2020 op de RTBF werd gelanceerd, verschijnt opnieuw op de zender Tipik, in een 'outdoor' gefilmde versie. De opnames zijn gepland in juni en gebeuren op vier bekende openbare plaatsen in Brussel. Het commerciële aanbod van RMB combineert field activation en tv-sponsoring. 

 

Om het publiek te helpen tijdens de lockdown fit te blijven, lanceerde de RTBF verleden jaar 'Bouge à la maison', een ochtendprogramma dat de kijkers moest aanzetten thuis te bewegen.

 

Manzul en Malik Akhmedov, twee broers van 25 en 24 jaar, sportcoaches van opleiding, nemen het woord en tonen hoe het moet. De tandem geeft sport- en fitnessoefeningen voor elk niveau en elk profiel.

 

Het duo is - waarschijnlijk van half juli tot half augustus (*) - terug te zien op Tipik. Het concept blijft hetzelfde: elke sessie is een work-out voor het hele lichaam, waarbij geen speciale toestellen nodig zijn; en in sommige sessies wordt extra aandacht besteed aan de armen, benen, buikspieren, bilspieren, enz.  

 

Wat deze nieuwe programmareeks zo origineel maakt? De uitzendingen worden buiten opgenomen op vier iconische plaatsen in Brussel. De RTBF blijft zo dus niet enkel het thuissporten promoten, maar zet ook onze hoofdstad in de kijker.

 

 

Naast de personen die deelnemen aan de outdoor-opgenomen uitzendingen, zullen er ook nog heel wat personen aanwezig zijn die onrechtstreeks betrokken zijn met het evenement. De opnames zijn immers toegankelijk voor het publiek (behalve die in het Koning Boudewijnstadion).

 

De tv-uitzendingen op Tipik zijn geprogrammeerd van maandag tot vrijdag om 8.00 u 's ochtends. Ideaal om de dag in topconditie te beginnen! Op zaterdag- en zondagvoormiddag worden de herhalingen uitgezonden.

 

RMB biedt adverteerders de mogelijkheid om zich aan te sluiten bij dit nieuwe project via een combinatie-aanbod van field activation en tv-sponsoring. Het aanbod is bestemd voor alle merken die een link hebben met sport of begaan zijn met het welzijn van de Belgen. De opnames in Brussel geven het project bovendien dat vleugje 'Belgitude' waarvoor onze bevolking zo gevoelig is.

 

Op de locatie geniet de adverteerder mooie zichtbaarheid dankzij het gebruikte materiaal (spandoeken, banners, enz.). En op televisie bestaat het pakket uit billboards, crawlers, trailers… maar ook product placement!

 

Interesse in het aanbod? Bel uw gebruikelijke contactpersoon of mail naar sales@rmb.be