RMB staat niet stil

Verdiep je in ons nieuws

24.08.2022

2 x raak voor 'Back to School'

RMB & Clear Channel pakken samen uit met een 'Addressable TV + Digital OOH' -aanbod

2 x raak voor 'Back to School'

RMB, dat optimalisering van de impact van zijn adverteerderscampagnes hoog in het vaandel draagt, werkt voor de 'Back to School'-periode opnieuw samen met Clear Channel.

 

De twee regies beschikken over twee massamedia die bekend staan voor de kwaliteit en de zichtbaarheid van hun schermen, de zeer specifieke targetingmogelijkheden en de complementariteit gedurende de hele customer journey.

Een combinatie van Addressable TV met Digital Out of Home biedt adverteerders die bij de start van het nieuwe schooljaar gezinnen met kinderen of studenten willen bereiken, de mogelijkheid om hun dekking en zichtbaarheid fors te verhogen, met maximale impact.

 

Concreet omvat het combo-aanbod van Clear Channel en RMB een ATV-campagne gericht op gekwalificeerde segmenten (gezinnen met kinderen, studenten) en een DOOH-campagne op selectieve schermen gericht op dezelfde doelgroepen als de ATV-campagne, voor steeds meer effectiviteit.

 

De samenwerking met Clear Channel inspireerde RMB om een ongekend '5 schermen'-aanbod (tv + desktop + mobile + tablet + DOOH) te ontwikkelen, door de online-videodimensie toe te voegen, nog steeds op dezelfde 'Back to School'-segmenten gericht. Qua reach zal dit aanbod voldoen aan de behoeften van de meest veeleisende adverteerders.


Dankzij deze 'TV + OOH'-combinatie, stijgt de ROI van OOH-campagnes met 21%*! De adverteerder maximaliseert bovendien zijn zichtbaarheid zowel bij de aanbevelers als bij de kopers!

 

Geef bij de start van het nieuwe seizoen dus voorrang aan effectiviteit, dankzij het unieke 'Back to School'-aanbod.

 

 

 

 

*  Vertical Impression data, 2021